Arvojen merkitys rekrytoinnissa
Fast Company on pureutunut siihen, mikä saa yrityksen joko menestymään tai epäonnistumaan. Lydia Dishman listasi hiljattain blogikirjoituksessaan muutamia strategisia tekijöitä, jotka näyttäisivät olevan yhteistä kaikille Great Place to Work® Instituutin listaamille...
Toistojen merkitys rekrytointimarkkinoinnissa
Asiakkaamme Kilosoft rekrytoi java-osaajia viime vuoden loppupuolella. Toteutimme heille rekrytointimarkkinoinnin kampanjan sosiaalisessa mediassa ja tämä Leon Linkedin-tililtä yhtenä päivänä kampanjan aikana kuvakaapattu graafi näyttää hyvin, mitä toistomarkkinointi...
”If you write an average job ad, you’re going to get an average response”
Mahtava otsikko, mutta ei minun keksimäni. Social Recruiter jakaa kanssani huonojen työpaikkailmoitusten angstin. Vaikka kenen kanssa juttelisin, mielipide tuntuu olevan likipitäen aina yhtäläinen: työpaikkailmoitukset ovat sisällöllisesti huonoja. Silti...
Päivän pohdinta: Tavaran pitää olla kunnossa
Markkinoinnin guru Lee Clow kertoo Kauppalehden jutussa (19.8.2013) miten markkinointiala elää historiansa suurinta murrosta ja nykytilaa voi kuvata parhaiten sanalla "hämmennys". Jotakuinkin samanlainen tilanne on rekrytointialalla ja rekrytointiin väkivahvasti...
Tapsaa synnyttämässä
Olemme loppukeväästä asti tehneet Cybercom Finlandille rekrytointimarkkinointia ja kimppakyydin määränpää on vasta vuoden lopussa. Cybercom tulee rekrytoimaan kymmenia osaajia tämän vuoden aikana ja pääsimme mukaan tälle matkalle lupauksella suunnitella ja toteuttaa...
HR-markkinoinnin ostamisesta – mitä maksaa ja mitä kaikkea voi tehdä?
Me Eminessä ideoimme ja toteutamme asiakkaillemme erilaisia HR-markkinoinnin kampanjoita, joiden tavoitteena on kehittää työnantajamielikuvaa, rakentaa sosiaalisen rekrytoinnin verkostoa ja/tai tukea käynnissä olevaa rekrytointia. HR-markkinoinnin lisäksi tuemme myös...
Joko olet tehnyt rekrytointivideon?
Oletko miettinyt miten rekrytointiviestisi pääsee läpi verkon ja sosiaalisen median tietotulvan? Sosiaalisen median myötä meidät on nimittäin valloittanut informaatioähky. Tietoa on saatavilla niin paljon, ettei kaikkea ehdi millään edes vilkaista. Pelkkää tekstiä...