Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa – Podcast jakso #84

Miten rakennat brändin sosiaalisessa mediassa? Kaikki lähteää valinnoista, eli strategiasta. Susanna kiteyttää tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastissa Eminen konseptin mukaiset vinkit brändin rakentamiseen. Jakson kesto 2

Mitä brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa tarkoittaa?

Miten brändiä voidaan rakentaa sosiaalisessa mediassa?

Eroaako sosiaalisessa mediassa tapahtuva henkilöbrändin, asiantuntijabrändin, työnantajabrändin tai yritysbrändin rakentaminen jotenkin toisistaan?

Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa kerron, miten Vaikuttava Työnantajabrändi©️ -konseptia voi hyödyntää brändin rakentamiseen sosiaalisessa mediassa.  

Mitä brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa tarkoittaa?

Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa itselle tai yritykselle on tietoista markkinointiviestintää, jonka tavoitteena on erottua itse tai erottaa brändin rakentamisen kohde muista vastaavista. Hyödynnämme sosiaalisen median mahdollisuuksia, kuten nopeaa ja kustannustehokasta viestin välittämistä, vuoropuhelua ja laajaa verkostoitumista synnyttääksemme käsityksiä siitä, mitä brändi edustaa ja kenen elämästä se voi tehdä parempaa.

Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa tarkoittaa käytännössä:

  1. Voitamme systemaattisella markkinointiviestinnällä tavoittelemamme yleisön huomion yhä uudelleen ja uudelleen kilpailevien markkinointiviestien joukossa.
  2. Syvennämme tavoittelemamme yleisön tietoisuutta meistä sanoma kerrallaan.
  3. Kasvatamme tavoittelemamme yleisön mieltymystä meihin kokemus kerrallaan.
  4. Ja pyrimme palauttamaan antamamme arvon takaisin konversioiden muodossa.

Kuuntele jakso 

Kuuntele jakso Soundcloudissa | Stitcher Radiossa | iTunesissa | Spotifyssa

Jakson kesto: 29:28 min

Vaikuttava Työnantajabrändi strategiavalmennus

Jakson sisältö

Tämä jakso kiteyttää brändin rakentamisen kokonaisuuden Vaikuttava Työnantajabrändi -konseptia ja markkinoinnin metodia hyödyntäen.

  • Mitä brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa pitää sisällään?
  • Mitä sinun pitää ottaa huomioon, jos haluat rakentaa brändiä sosiaalisessa mediassa?
  • Mitä työ sinulta edellyttää?
  • Action Steps – Mistä kannattaa lähteä liikkeelle? 

Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista

Eminen https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on suunnattu modernien kasvuyritysten johdolle, markkinoinnille ja HR:lle. Se ilmestyy joka maanantai. https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg tarjoilee varsin liiketoimintalähtöistä ja luovaa ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi.

Vaikuttava Työnantajabrändi© on Eminen https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg Rantasen kehittämä konsepti ja markkinoinnin metodi työnantajabrändin rakentamiseen digitaalisia ja sosiaalisia markkinoinnin keinoja hyödyntäen. Se on kehitetty erityisesti modernien kasvuyritysten skaalautumistarpeita ajatellen.

#emineblogs Celebrating Success Magnet Awards 2024 Winners by Susanna Rantanen
02/05/2024

Celebrating Success: Magnet Awards 2024 Winners Shine Bright in Employer Branding Excellence

#emineblogs How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating by Susanna Rantanen
24/04/2024

How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating

header image for Instagram follower count matter less than view and like counts
09/04/2024

”Instagram follower count matters less than view and like counts”, says Adam Mosseri

#emineblogs Blog Header with text Using Trello in Employer Branding by Susanna Rantanen & Nora Nykänen
29/02/2024

Using Trello in Employer Branding

Saattaisit pitää myös näistä
#emineblogs Celebrating Success Magnet Awards 2024 Winners by Susanna Rantanen
02/05/2024

Celebrating Success: Magnet Awards 2024 Winners Shine Bright in Employer Branding Excellence

#emineblogs How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating by Susanna Rantanen
24/04/2024

How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating

header image for Instagram follower count matter less than view and like counts
09/04/2024

”Instagram follower count matters less than view and like counts”, says Adam Mosseri