Leo +358 40 707 6183 | Tanja +358 40 675 2123 experience@emine.fi

OPI TEKEMÄÄN

Vaikuttava Työnantajabrändi -strategia yritykseenne

VALMENNUS

2. syyskuuta, 2020 klo 8:30-16.15, Helsinki
Ota strategisempi ote työnantajakuvanne kehittämisestä ja siirry Alituisen Ad Hocin piinasta suunnitelmalliseen työnantajakuvan kehittämiseen Susannan opastuksella.

MISTÄ ON KYSE

Vaikuttava Työnantajabrändi -strategia

Eminen Susanna opettaa tässä valmennuksessa sinut tekemään oman strategian joko työnantajakuvanne kehittämiseen tai työnantajabrändinne rakentamiseen. Opit samalla, kumpi strategia on teidän tarpeisiinne sopivampi.

Valmennuksen pohjana on Susannan kehittämä ja toimivaksi moneen kertaan todettu Vaikuttava Työnantajabrändi©️ -metodiin kuuluva strateginen kehikko, jonka valmennukseen osallistujat saavat käyttöönsä.

Metodi hyödyntää vaikuttavuuden aikaansaamisessa vuosikymmenten ajan tieteellisesti testattuja markkinointiviestinnän tekniikoita. Kun rakennatte työnantajakuvaanne tai työnantajabrändiänne systemaattisesti tämän metodin mukaan, tulette varmuudella saavuttamaan tuloksia.

OSALLISTUJIEN ARVIOITA VALMENNUKSESTA

3,9/4,0

Osallistujien kokemus päivästä.

3,9/4,0

Valmennuksen sisältö.

3,9/4,0

Lisäarvo nykyiseen tehtävääni.

MITÄ SAAT?

Testatun, toimivan ja työtäsi ohjaavan strategisen kehikon. Voit itse päättää hyödynnätkö sitä vai tuunaatko siitä omanlaisesi.

Oivalluksia, oppia ja inspiraatiota ad hoc -toimintamallin kääntämiseksi suunnitellumpaan, miellyttävämpään ja onnistumisen tunteita todennäköisemmin tuottavaan tekemiseen.

Kutsun suljettuun strategiasparrausryhmään, jossa strategiatyösi tukeminen sekä strategiaosaamisesi karttuminen jatkuu samaan hintaan myös valmennuksen jälkeen.

“Konkreettinen, ytimekäs, vaikuttava, inspiroiva. Uskon, että tästä oli todellista hyötyä meille + tulevaisuuden minulle!”

Elina, HR Coordinator

KENELLE JA MIHIN TARPEESEEN?

AD HOCISTA SUUNNITELMALLISEEN TEKEMISEEN

Tähän strategiavalmennukseen osallistuvat ovat useimmiten pääasiallisessa vastuussa yritystensä työnantajakuvan kehittämisestä ja työnantajabrändin rakentamisesta. Usein he ottavat kaverikseen mukaan kollegan markkinoinnista tai viestinnästä.

Osallistujille on tyypillisesti yhteistä tarve päästä eroon jatkuvan ad hocin piinasta, ja saada roti työnantajakuvan kehittämiseen ja työnantajabrändin rakentamiseen liittyvästä kokonaisuudesta. Tähän valmennukseen tullaan hakemaan se kuuluisa punainen lanka.

VALMENTAJA

SUSANNA RANTANEN

Eminen Susanna on Vaikuttava Työnantajabrändi©️ -metodin kehittäjä ja siksi paras valmentaja opettamaan metodin sisältämän strategiakehikon hyödyntämistä.

Olet hyvissä käsissä hänen valmennuksessaan, sillä Susannan saamat valmennuspalautteet korostavat kerta toisensa jälkeen hänen kovaa asiantuntemustaan, inpiroivaa valmennustyyliään sekä innostusta herättävää otetta osallistujien HR-markkinointiymmärryksen kirkastamisessa.

Verkostoidu Susannan kanssa Linkedinissä ja kysy lisää tästä valmennuksesta >>

“Tässä valmennuksessa käy ilmi valmentajan huikea asiantuntemus sekä osallistujien upea huomioiminen kaikessa valmennusta edeltävässä, sen aikaisessa ja sen jälkeen tapahtuvassa viestinnässä. Asia on hivelevän mielenkiintoinen ja valmennussetti laaja.”

Tanja, rekrytointipäällikkö

VALMENNUKSEN SISÄLTÖ & HINTA

“SOPIVA YHDISTELMÄ TEORIAA JA KONKRETIAA”

Tämän valmennuspäivän aikana ymmärrät, mistä työnantajakuvan kehittämisessä ja työnantajabrändin rakentamisessa on kyse, ja tiedät, miten teet strategian, joka kelpaa pomollesikin.

Opit muun muassa:

  • Miten työnantajakuva eroaa työnantajabrändistä, ja mistä tiedät kumpi on teille oikea strateginen toimenpide?
  • Mitä tämän tyyppisen strategian odotetaan sisältävän?
  • Mitä tavoitteita ja mittareita strategiaan voi valita?
  • Mitä eroa ylipäätään on tavoitteilla, mittarilla ja KPI:llä?
  • Miten valitaan strategisia kohderyhmiä?
  • Mitä kaikkia viestejä strategiatasolla valitaan ja miten?
  • Mitä tarkoittaa työnantajabrändin asemointi, ja miten sellainen määritetään?
  • Mikä on markkinoinnin funnel, ja millä perusteella tiedän valitsevani oikeat kanavat ja mediat?

Valmennuspäivän aikana pääset aloittamaan oman strategiasi laatimisen Susannan opastamana.

Valmennuspäivän hinta:

1250 € + alv / osallistuja.

Hintaan sisältyy ennakkomateriaalien, strategiakehikon ja lisämateriaalien lisäksi kahvi- ja teetarjoilu &  lounas. 

“Valmennuksessa pureudutaan asiaan todella konkreettisella tasolla ja rakennetaan paikan päällä omaa strategiaa.”

Osallistuja

LISÄTIEDOT JA EHDOT

Tutustuthan alla oleviin lisätietoihin ja ilmoittautumisehtoihin:

  • Valmennus pidetään Huone Kampissa, Helsingissä tai muussa järjestäjän osallistujille myöhemmin ilmoittamassa paikassa Helsingin keskustassa.
  • Ilmoittautuminen tapahtuu tällä sivulla olevan ilmoittautumislinkin kautta Lyytissä.
  • Ilmoittautumiseen tarvitaan tarkat laskutustiedot.
  • Viimeinen ilmoittautumispäivä tähän valmennukseen on maanantaina 17.8.2020. Ilmoittautuminen sulkeutuu klo 16.
  • Ilmoittautuminen on sitovaa 17.8.2020 klo 16 jälkeen.
  • Valmennuksen osallistujan voi vaihtaa myös viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen siitä valmentajalle sähköpostitse ilmoittamalla.
  • Valmennuksen toteuttamisen ehtona on minimiosallistujamäärän vahvistuminen. Järjestäjä vahvistaa valmennuksen toteutumisen osallistujille viimeistään ilmoittautumispäivää seuraavalla viikolla.
  • Emme tarjoa tätä valmennusta vastaavia palveluita tarjoaville yrityksille ja konsulteille. Mutta räätälöimme mielellään konsultointiyritysten tarpeisiin paremmin soveltuvia HR-markkinoinnin koulutuksia. Kysy Susannalta lisää!