Työpaikkailmoitus, josta tuli roskaposti – Podcast jakso 4

Työpaikkailmoitus, josta tulikin roskaposti! 

Printtimainonnan aikana yhteen mainokseen kannatti niputtaa säästösyistä mahdollisimman monta avointa työpaikkaa. Kohdennetun digimarkkinoinnin aikana useamman avoimen tehtävän niputtaminen samaan viestiin (työpaikkailmoitus) palvelee vain rekrytoijaa, ei ilmoituksen kohdeyleisöä. Mitä geneerisempi viesti, sen vähemmän se onnistuu vaikuttamaan positiivisesti ja tavoitteellisesti yleisöön ja sitä todennäköisemmin siitä tulee yleisön silmissä roskapostia.

Eminen Vaikuttava työnantajabrändi -podcastin 4. jaksossa @Rantanenhttps://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg kertoo, miten työpaikkailmoituksesta tulee helposti roskapostia, ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota sen välttämiseksi.

Jakson sisältö:

  • 3 syytä, miksi avoimia tehtäviä vielä niputetaan
  • Miksi avoimia tehtäviä ei kannata enää niputtaa yhteen ilmoitukseen
  • Ilmoituksen kohdentamisen perusteita
  • Sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin aikakauden vaikutus rekrytointiviestintään ja talent-kohdeyleisöön vaikuttamiseen

Kuuntele jakso:

 

Kuuntele jakso mobiilisti Soundcloudissa >>

Lue aiheeseen liittyvä artikkeli Eminen blogista >>

Ensi viikolla puhutaan HR-sisältömarkkinoinnista ja miten se eroaa bloggaamisesta!

#emineblogs How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating by Susanna Rantanen
24/04/2024

How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating

header image for Instagram follower count matter less than view and like counts
09/04/2024

”Instagram follower count matters less than view and like counts”, says Adam Mosseri

#emineblogs Blog Header with text Using Trello in Employer Branding by Susanna Rantanen & Nora Nykänen
29/02/2024

Using Trello in Employer Branding

Blog header Improving inclusivity with modern employer branding
04/02/2024

Improving inclusivity in the workplace with modern employer branding [Susanna Keynote]

Saattaisit pitää myös näistä
#emineblogs How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating by Susanna Rantanen
24/04/2024

How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating

header image for Instagram follower count matter less than view and like counts
09/04/2024

”Instagram follower count matters less than view and like counts”, says Adam Mosseri

#emineblogs Blog Header with text Using Trello in Employer Branding by Susanna Rantanen & Nora Nykänen
29/02/2024

Using Trello in Employer Branding