Työpaikkailmoitus, josta tulikin roskaposti!
Printtimainonnan aikana yhteen mainokseen kannatti niputtaa säästösyistä mahdollisimman monta avointa työpaikkaa. Kohdennetun digimarkkinoinnin aikana useamman avoimen tehtävän niputtaminen samaan viestiin (työpaikkailmoitus) palvelee vain rekrytoijaa, ei ilmoituksen kohdeyleisöä. Mitä geneerisempi viesti, sen vähemmän se onnistuu vaikuttamaan positiivisesti ja tavoitteellisesti yleisöön ja sitä todennäköisemmin siitä tulee yleisön silmissä roskapostia.
Eminen Vaikuttava työnantajabrändi -podcastin 4. jaksossa @Rantanenhttps://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg kertoo, miten työpaikkailmoituksesta tulee helposti roskapostia, ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota sen välttämiseksi.
Jakson sisältö:
- 3 syytä, miksi avoimia tehtäviä vielä niputetaan
- Miksi avoimia tehtäviä ei kannata enää niputtaa yhteen ilmoitukseen
- Ilmoituksen kohdentamisen perusteita
- Sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin aikakauden vaikutus rekrytointiviestintään ja talent-kohdeyleisöön vaikuttamiseen
Kuuntele jakso:
Kuuntele jakso mobiilisti Soundcloudissa >>
Lue aiheeseen liittyvä artikkeli Eminen blogista >>
Ensi viikolla puhutaan HR-sisältömarkkinoinnista ja miten se eroaa bloggaamisesta!