Meillä Eminessä asiakkaiden odotusten ylittäminen on aina ollut yksi keskeisistä arvoistamme. Pienenä organisaationa, vajain johtamisresurssein emme ole kyenneet aiemmin asiakastyytyväisyyttä systemaattisesti seuraamaan ja kehittämään. Uuden, kasvua hakevan strategiamme myötä asiakastyytyväisyyden varmistaminen nousi entistä tärkeämmäksi. Vuotava perälauta hankaloittaa kasvua, ja kun resurssit ovat edelleen niukat, on tärkeää varmistaa, että teemme asiakasarvon tuottamiseksi oikeanlaisia asioita.
Aloitimme systemaattisen asiakastyytyväisyyden mittaamisen vuoden alussa. Tulokset eivät meitä varsinaisesti yllättäneet, sillä numeroarvojen sijaan olemme hyvässä vuorovaikutussuhteessa asiakkaiden kanssa toki aiemminkin projektien onnistumisista keskustelleet.
Meillä on ilo ja onni saada tehdä yhteistyötä poikkeuksellisen virkistävässä seurassa. Asiakkaamme ovat pääsääntöisesti vahvasti eteenpäin katsovia ja yrityskulttuurin merkityksen kilpailukykyyn ja henkilöstön tyytyväisyyteen jo aikaa sitten huomanneita. On mieluisaa tehdä yhteistyötä organisaatioiden kanssa, joissa pyrkimys ja tahtotila on vilpitön, ja johon me olemme voineet tuoda lisäarvoa oman osaamisemme ja kokemustemme kautta. Kiitos kaikki asiakkaamme ja erityisesti palautteensa antaneet.
Iso kiitos ja syvä kumarrus kaikista upeista arvioista ja palautteista, joita ensimmäisen neljänneksen aikana saimme. Olemme selvästi tavoitteidemme mukaisella polulla ja tässä aiomme myös pysyä.