Case Cybercom ”Tapsa”

Case Cybercom ”Tapsa”

Case Cybercom ”Tapsa”

Asiakasyritys: Cybercom on kansainvälinen IT-alan palveluyritys. Cybercomin asiakkaita ovat muun muassa Alma Media, MTV Media, Kone, Outotec ja Sandvik. Cybercomin noin 250 työntekijää työskentelee Suomessa Tampereella, Helsingissä ja Turussa.

Projekti: Cybercom ja Emine lähtivät suunnittelemaan ja toteuttamaan mittavaa, vuoden 2013 loppuun saakka kestävää rekrytoinnin markkinointikampanjaa, jonka tavoitteena oli tukea Cybercomia kymmenien IT-alan osaajien rekrytointitarpeen täyttämisessä.

Yhteistyön tavoitteet:  

  • Saada rekrytointiprosesseihin enemmän hyviä hakijoita
  • Aktivoida henkilökunta hyödyntämään omat verkostonsa
  • Kehittää Cybercomille vetovoimaisempaa työnantajamielikuvaa Suomen markkinoilla

Yhteistyön sisältö: Suomen Cybercomin ylpeydenaihe on erittäin korkea asiakastyytyväisyys, jonka lähteenä on eittämättä cybercomilaisten Tapsa-takuunakin tunnettu palveluasenne ja vahva sitoutuminen asiakkaiden liiketoiminnallisten haasteiden ratkaisemiseen. Lähdimme hyödyntämään ”Tapsa-takuuta” projektin keskeisenä teemana ja toteutimme sen ympärille mittavan rekrytointimarkkinoinnin kokonaisuuden.

  • Ulkoisen ja sisäisen markkinoinnin konseptointi ja toteutus
    • Kampanjasivusto
    • Visuaalinen ilme, viestit, copytekstit
    • Monikanavaisten markkinointimateriaalien suunnittelu ja toteutus
    • Sisäisen markkinoinnin konsepti
    • Rekrytointimessujen konsepti
    • Opiskelijayhteistyön konsepti
  • Rekrytointimarkkinoinnin toteuttaminen
    • Ilmoitustekstit
    • Feature artikkelit
    • Kanava-research
    • Ilmoitusten jakelu kampanjasuunnitelmienn mukaisesti toistomarkkinointina hakuaikoina
    • Maksullinen markkinointi sosiaalisessa mediassa
    • Työnantajakuvamarkkinointi sosiaalisessa mediassa
  • Yhteydet ulkoisiin työpaikkamedia-palveluihin

Cybercom-Tapsan_kuvaukset-Copyright-Emine

About the Author

Leave a Reply