Asiakasyritys: Cybercom on kansainvälinen IT-alan palveluyritys. Cybercomin asiakkaita ovat muun muassa Alma Media, MTV Media, Kone, Outotec ja Sandvik. Cybercomin noin 250 työntekijää työskentelee Suomessa Tampereella, Helsingissä ja Turussa.
Projekti: Cybercom ja Emine lähtivät suunnittelemaan ja toteuttamaan mittavaa, vuoden 2013 loppuun saakka kestävää rekrytoinnin markkinointikampanjaa, jonka tavoitteena oli tukea Cybercomia kymmenien IT-alan osaajien rekrytointitarpeen täyttämisessä.
Yhteistyön tavoitteet:
- Saada rekrytointiprosesseihin enemmän hyviä hakijoita
- Aktivoida henkilökunta hyödyntämään omat verkostonsa
- Kehittää Cybercomille vetovoimaisempaa työnantajamielikuvaa Suomen markkinoilla
Yhteistyön sisältö: Suomen Cybercomin ylpeydenaihe on erittäin korkea asiakastyytyväisyys, jonka lähteenä on eittämättä cybercomilaisten Tapsa-takuunakin tunnettu palveluasenne ja vahva sitoutuminen asiakkaiden liiketoiminnallisten haasteiden ratkaisemiseen. Lähdimme hyödyntämään ”Tapsa-takuuta” projektin keskeisenä teemana ja toteutimme sen ympärille mittavan rekrytointimarkkinoinnin kokonaisuuden.
- Ulkoisen ja sisäisen markkinoinnin konseptointi ja toteutus
- Kampanjasivusto
- Visuaalinen ilme, viestit, copytekstit
- Monikanavaisten markkinointimateriaalien suunnittelu ja toteutus
- Sisäisen markkinoinnin konsepti
- Rekrytointimessujen konsepti
- Opiskelijayhteistyön konsepti
- Rekrytointimarkkinoinnin toteuttaminen
- Ilmoitustekstit
- Feature artikkelit
- Kanava-research
- Ilmoitusten jakelu kampanjasuunnitelmienn mukaisesti toistomarkkinointina hakuaikoina
- Maksullinen markkinointi sosiaalisessa mediassa
- Työnantajakuvamarkkinointi sosiaalisessa mediassa
- Yhteydet ulkoisiin työpaikkamedia-palveluihin