Mitä on vaikuttajamarkkinointi ja miksi se HR:ää kiinnostaisi? – Podcast jakso 63
Mitä vaikuttajamarkkinointi on? Indieplace kirjoittaa näin: ”Vaikuttajamarkkinointi on moderni puskaradio. Lähes aina klikatessasi itsesi sosiaalisen median kanaviin, olet tekemisissä vaikuttajien kanssa. Katsot sitten vlogia YouTubesta, pinnailet sisustusideoita...
Deloitten johtamisen trendit TOP 6-10 vuonna 2018 (osa 2/2) – Podcast jakso 50
Mitkä johtamisen trendit ja teemat mietityttävät johtoa ja HR:ää eniten vuonna 2018 ja miksi? Kuinka valmiita organisaatiot ympäri maailman ovat johtamista haastaville muutoksille? Käsittelen tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa...
Deloitten johtamisen trendit TOP 5 -2018 tiivistettynä – Podcast jakso 49
Mitkä johtamisen trendit nousevat globaalisti listan kärkeen vuonna 2018 ja miksi? Mikä oli Deloitten Human Capital Trends 2018 -raportin keskeinen löydös? Kuinka valmiita organisaatiot ympäri maailman ovat näille ylintä johtoa ja HR:ää haastaville ydinteemalle ja...
Työntekijälähettilyys vol 2 – uusi aalto, uudet kujeet – Podcast jakso 44
Viimeaikaiset sosiaalisten medioiden algoritmimuutokset puhuvat selkeää kieltä. Nyt tarvitaan työntekijöitä keskustelemaan sosiaaliseen mediaan (yrityksen edustamista) työssä merkityksellisistä asioista. Työntekijälähettilyys on palannut. Työntekijälähettilyys palaa...
Modernin kasvuyrityksen 4 uutta HR-roolia – Podcast jakso 35
Minkälaista HR-osaamista merkittävää kasvua hakeva yritys tarvitsee? Miksi hallinnollinen HR-rooli ei riitä kasvuyritykselle? Miksi hallinnollisen HR:n ammattilainen ei todennäköisesti edes nauti ja motivoidu niistä HR-tehtävistä, joita merkittävää kasvua...
Asiantuntijaosaamisen kehittäminen ja vaikuttavampi työnantajabrändi – Podcast jakso 25
Miten yritys voi tukea asiantuntijaosaamisen kehittymistä ilman, että työntekijöitä tarvitsee lähettää yhdellekään kurssille, koulutukseen tai seminaariin? Tämä koskee erityisesti sekä pieniä että syystä tai toisesta vähävaraisia yrityksiä, mutta sopii kuunneltavaksi...
Mikä yhdistää työntekijäkokemukset ja asiakaskokemukset? – Podcast jakso 24
Mikä yhdistää hyvät työntekijäkokemukset ja asiakaskokemukset? Miten hyvien kokemusten syntymistä johdetaan? Mitä hyötyä yritykselle on siitä, että se tähtää hyviin työntekijäkokemuksiin? Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista Eminen Susanna Rantasen juontama...
4 vuotta eminaattorina – Iida ja Emine kirjoittivat toisilleen hienoja tarinoita
Emine nyyhkiä tirautti pienen puron Vilhonvuorenkadulle syyskuun 2017 alussa, kun Iida Mustonen siirtyi asiakkaallemme Rakettitieteelle jatkamaan myyntityötään. Iida ehti työskennellä Eminessä neljän vuoden ajan, joten hän on ollut merkityksellinen henkilö Eminen...
Mikä on työnantajalupaus ja pitääkö sellainen olla? Podcast jakso 16
Kuuntele jakso Soundcloudissa Jakson kesto: 14:41 min Mikä on työnantajalupaus? Työnantajalupaus on yrityksen talent-yleisölle ja työmarkkinoille suunnattu lupaus siitä, mitä erityistä yritys tarjoaa työntekijälle. Sen sisar on brändilupaus, joka...
Mistä hyvä työntekijäkokemus syntyy (Eminen viitekehys) – Podcast jakso 12
Mistä hyvä työntekijäkokemus syntyy? Jos vaikuttava työnantajamaine syntyy hyvistä työntekijäkokemuksista, mikä niihin työntekijäkokemuksiin sitten vaikuttaa? Mitä minun pitää arvioida, havainnoida tai korjata, jos haluan kehittää työntekijäkokemuksia?...