YRITYSKULTTUURI

Eminen kulttuurideck

Eminen kulttuurideck on meidän näkemyksemme siitä, mitä hyvä yrityskulttuuri-deck pitää sisällään. Eminen kulttuuri on muotoiltu strategisesti. Strateginen kulttuurin muotoilu tarkoittaa sitä, että yrityksen kulttuurin tehtävänä on tulkita liiketoimintastrategia...

Mitä jos työntekijä ei sovikaan yrityskulttuuriin?

Mitä jos työntekijä ei sovikaan yrityskulttuuriin? Miten voit rekrytoijana varmistua siitä, että ehdokas kykenee toimimaan tuottavasti ja työn ilolla juuri teidän yrityskulttuurissanne? Mistä sinä voit työnhakijana tietää, sovitko varmasti yrityskulttuuriin? Tai...

Kukista osaajapula, muunnu talent-magneetiksi – Podcast #95

Osaajapula on nyt suurimmillaan. Mitä moderni kasvuyritys voi tehdä nitistääkseen osaajapulan omalla kohdallaan ja vetääkseen puoleensa menestymisensä kannalta kriittisiä parhaita osaajia? Poimi vinkit jakson kuvaussivulta ja kuuntele jakso syventyäksesi asiaan. Jakson kesto 50:03 min.

Deloitte Human Capital Trends 2019 – Podcast #94

Mitä Deloitte Human Capital Trends 2019 -tutkimusraportti kertoo meille maailman menosta ja henkilöstön johtamisen pääasiallisista huomion kohteista vuonna 2019? Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa käsitellään Deloitte Human Capital Trends 2019...

Deloitte: TOP 10 johtamisen trendit 2019 [infograafi]

Deloitte julkaisi hiljattain TOP 10 johtamisen trendit vuonna 2019. Kiteytimme megalomaanisen raportin annin tuttuun tapaan infograafiksi. Klikkaa kuvaa ja saat ladattua itsellesi infograafin PDF-version. Johtamisen Trendit 2019 Jo vuodesta 2013 alkaen toteutettu...

Perehdyttäminen ja tuottavaan työhön ohjaaminen Eminessä

Perehdyttäminen nopeasti tuottavaan työhön on meille Eminessä todella tärkeää. Meillä rekrytoidaan muutenkin huolella, ja suhteellisen harvakseltaan. Uuden työntekijän tuottavaksi saattaminen vie meillä pitkään: keskimäärin 9-12 kk. Tämä johtuu eniten...

Tavoitteellinen perehdyttäminen Eminessä

Mitä jos yrityksenne uuden työntekijän perehdyttäminen olisi prosessi, joka synnyttäisi positiivia puheenaiheita ja sen aikana muodostuvat tulokaskokemukset leviäisivät spontaanisti tulokkaiden vertaisverkostoihin? Mitä jos tämän seurauksena tietoisuus yrityksestänne,...