TYÖNANTAJAKUVAN TERVEYSTARKASTUS
SELVITÄ TYÖNANTAKUVAN NYKYTILA JA KEHITTÄMISEN OIKEA SUUNTA
TYÖNANTAJAKUVAN KEHITTÄMINEN MIELESSÄ?
Eminen asiantuntijan teille toteuttama Työnantajakuvan Terveystarkastus arvioi työnantajakuvanne elinvoimaa ja brändipotentiaalia. Analysoimme työnantajakuvanne nykytilan kilpailukentässä ja tarjoamme teille tärkeimmät askelmerkit työnantajakuvan kehittämiseksi.
TYÖNANTAJAKUVAN TERVEYSTARKASTUS SOPII TEILLE, JOS…

…haluatte tietää, miten organisaationne tosiasiassa erottuu kilpailukentästä osaajiin kohdistamien markkinointiviestien perusteella.

…haluatte ymmärtää, mikä ulkoisen työnantajakuvanne kehittämisessä saattaa vaatia huomiota ja toimenpiteitä, ja mikä on tosi ok ihan sellaisenaan!

…haluatte varmistaa, että kohdistatte ulkoisen työnantajakuvan kehittämisen resurssit oikeisiin asioihin ja oikeassa järjestyksessä.
MITÄ SAAN JA MITÄ MAKSAA?
TYÖNANTAJAKUVAN TERVEYSTARKASTUS
Eminen Työnantajakuvan Terveystarkastus kertoo sinulle ulkoisten viestienne perusteella, miltä työnantajakuvanne näyttää muihin samasta talent-yleisöstä kilpaileviin yrityksiin verrattuna. Saat selkeät ehdotukset, mihin keskittyä työnantajakuvanne rakentamisessa ja vetovoiman maksimoimisessa. Tiedät myös, mille toimenpiteille voit jatkossa sanoa ”ei”.
Hinta: 2580 € + alv
NÄIN SE TOIMII
KOLMELLA ASKELEELLA MAALIIN

Tilaa Työnantajakuvan Terveystarkastus
Tilaa palvelu tästä. Tarvitset laskutustiedot tilauksen tekemiseen.

Vastaa alkukartoitukseen
Täytä tilausvahvistuksen yhteydessä sinulle lähetettävä alkukartoituslomake. Lomakkeen täyttäminen vie noin 20-3o minuuttia.

Saa raportti ja suositukset
Saatte kahden viikon kuluessa tilauslomakkeella ilmoittamaanne sähköpostiin sekä raportin Työnantajakuvan Terveystarkastuksesta että suositukset ulkoisen työnantajakuvanne kehittämistoimenpiteistä.
EMINEN BLOGISSA JA PODCASTISSA
INSPIRAATIOTA JA INFOA TYÖNANTAKUVAN KEHITTÄMISEEN
Näin työnantajakuva ja työnantajabrändi eroavat toisistaan
Työnantajakuva ja työnantajabrändi. Nyt pinnalla olevat termit, jotka käsitetään samaksi. Työnantajakuva ei kuitenkaan ole sama asia kuin työnantajabrändi. Eikä employer brand ole sama asia kuin työnantajakuva.Mutta mitä eroa näillä on?Ja mistä tiedän, kumpaan minun kannattaa työssäni keskittyä?
6 asiaa, joista työnantajakuvan kehittäminen alkaa
Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa Susanna opastaa työnantajakuvan kehittämisen käynnistämiseen kertomalla, mitkä 6 asiaa ovat ne kriittisimmät, jotka kannattaa ihan ensin laittaa kuntoon.
6 syytä, miksi työnantajakuva ei riitä kasvuyrityksille
Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa puhutaan siitä, miltä työnantajakuvan rakentaminen monessa organisaatiossa näyttää ja miksi perinteinen työnantajakuva ei riitä kasvuyrityksille.
PDF: 6 SYYTÄ, MIKSI TYÖNANTAJAKUVA EI RIITÄ KASVUYRITYKSELLE
