Leo +358 40 707 6183 | experience@emine.fi

VERKKOKURSSI – UUDISTETTU VERSIO
NÄIN KEHITÄT JA JOHDAT TYÖNANTAJAKUVAA SOSIAALISESSA MEDIASSA

Tämä verkkokurssi ei ole tällä hetkellä myynnissä.

Haluatko jättää yhteystietosi tämän verkkokurssin odotuslistalle seuraavaa kierrosta varten?

Tee se täällä!

Työnantajakuvan kehittäminen ja johtaminen sosiaalisessa mediassa kuulostaa helpolta, mutta osoittautuu usein kuormittavaksi ja tehottomaksi. Paitsi, jos sinulla on kirkkaat tavoitteet ja selkeä suunnitelma, jota toteuttaa.

N

Onko työnantajakuvan kehittäminen vastuullasi?

N

Koetko epävarmuutta työnantajakuvan kehittämisen tavoitteista?

N

Mietitkö, miten sosiaalisesta mediasta saa eniten irti työnantajakuvaa kehitettäessä?

N

Tuntuuko sinusta hankalalta keksiä sopivia julkaisuaiheita?

N

Onko sinun vaikeaa saada työlle riittäviä resursseja?

N

Odotetaanko sinulta näyttöjä kustannustehokkaasta ja rekrytoinnin haasteisiin oikeasti vaikuttavasta työnantajakuvan kehittämisestä?

N

Mietitkö, miten yrityksessänne tapahtuvat digitalisaation ja koronapandemian aiheuttamat muutokset tulisi huomioida työnantajakuvan kehittämisessä?

Eminen NKTAKS – Näin kehität ja johdat työnantajakuvaa somessa -verkkovalmennuksen avulla voit lopettaa työnantajakuvan kehittämisestä murehtimisen. Opit Eminen Susannan avulla kaiken olennaisen siitä, miten käynnistää, kehittää ja johtaa tavoitteellista ja tuloksia tuottavaa työnantajakuvatyötä sosiaalisessa mediassa aikana, jolloin kohdeyleisön huomion voittaminen vain vaikeutuu koko ajan.

Sosiaalinen media on kiistatta edelleen kaikkein paras ja kustannustehokkain media työnantajakuvan kehittämiseen.

Mikä tahansa yritys voi myös onnistua siinä – te voitte onnistua tässä sinun johdollasi.

Tarvitsette siihen vain selkeät työnantajakuvan kehittämisen tavoitteet, kunnollisen suunnitelman sekä valmiudet sitoutua pitkäjänteiseen työnantajakuvaviestintään.

Kuulostaako työläältä?

Vannon, että nykyinen tapanne kehittää työnantajakuvaa somessa on todennäköisesti samaan aikaan sekä huomattavasti paljon työläämpää että tehottomampaa.

Eminen NKTAKS – Näin kehität ja johdat työnantajakuvaa somessa -verkkovalmennuksessa opit kehittämään ja johtamaan tavoitteellista työnantajakuvatyötä sosiaalisessa mediassa Eminen Vaikuttava Työnantajabrändi Metodin mukaisin opein. Kun sinulla on selkeä suunnitelma ja kirkas käsitys siitä, miltä onnistuminen näyttää, tiedät myös, miten välttää onnistumista hidastavat tai estävät sudenkuopat.

Sain luotua kurssilla itselleni ymmärryksen työnantajakuvasta ja laajemmasta kokonaisuudesta, johon se kytkeytyy.

Opin suunnittelumallin, jota hyödyntäen lähdin pohtimaan työnantajakuvan rakentamista ja kehittämistä.

Sain konkreettisia vinkkejä some-sisältöjen laatimiseen, ja hahmotin datan merkityksen sekä pääviestien määrittelyvaiheessa että toimenpiteiden onnistumisen arvioinnissa.

Ja ennen kaikkea ymmärsin, kuinka tärkeää onkaan omaksua some-sisältöjen näkökulmaksi ”It’s not about us, it’s about them”.

Lisäksi oli hyvin olennaista oivaltaa, että työnantajakuvan kehittäminen ja rekrytointikampanjoita koskevat some-julkaisut ovat erillisiä asioita, joilla on erilaiset tavoitteet.

Maraton vs. sprintti -vertauskuva osui ja upposi!”

Katariina Karelehto

Elomatic

”Kurssi sopii mainiosti työnantajamielikuvan (ja työnantajabrändin) kehittämisestä kiinnostuneille, joilla ei ole aikaa käydä läpi Eminen mainioita podcastiä ja blogeja.

Tällä kurssilla saa tarvittavan kiteytyksen tärkeimmistä teemoista, ja kurssin jälkeen on myös helpompaa hakea lisätietoa itselleen tärkeimmistä osa-alueista, kun lähtee soveltamaan oppeja käytännössä.

Raisa Aromaa

Communication Lead, Insta Group

”Kurssi ylitti odotukseni. Oletin kurssin sisältävän laadukkaan mutta suht. yleisen katsastuksen somen eri kanavien erityispiirteistä ja sen mahdollisuuksista. Kurssi veikin todella käytännöllisten esimerkkien kautta kädestä pitäen tekemisen ytimeen.

En pelkästään oppinut eri somen piirteitä vaan sain myös hyvin strategisen näkökulman mitä kanavia on hyvä käyttää mihinkin (ja miten). Lisäksi katsastuksen mitä toimii Suomen markkinoilla ja mitä ei.”

Anna Malytcheva

Talent Acquisition Specialist, LeadDesk

”Tämä valmennus on mielestäni tosi hyvä! Paljon asiaa, informatiivinen ja hyvä paketti! Susanna selittää asioita hyvin esimerkkien kautta.”

Aino Lehtinen

HR-koordinaattori, Fennia

”Uskomattoman kattava kokonaispaketti sosiaalisen median mahdollisuuksista ja uhkista työnantajakuvan kehittämisessä. Susannalle kiitos miellyttävästä ja rauhallisesta tavasta puhua ja artikuloida. 

Kurssilla käsiteltiin hyviä pointteja selkein ja hauskoinkin esimerkein. Tästä kurssista HR, markkinoinnista vastaavat ja sosiaalisen median spesialistit saavat varmasti työkaluja työnantajakuvansa kehittämiseen”.

Outi Ahorinta

Manager, People & Culture, Analyse²

TÄMÄ VERKKOKURSSI SOPII SINULLE, JOS…

…koet epävarmuutta siitä, mitä kaikkea työnantajakuvan kehittäminen ja johtaminen pitää sisällään.

…sinulta odotetaan suunnitelmallista työnantajakuvan kehittämisen toteuttamista ja johtamista, ja haluat varmistua siitä, että tekemäsi päätökset ja valinnat ovat tavoitteiden kannalta oikeita.

…haluat varmistua siitä, että työnantajakuvanne kehittäminen kantaa hedelmää ja tulee tuottamaan tulosta – ilman, että tekemisestä tulee liian raskasta.

”Eminen Työnantajakuvan kehittäminen käyntiin somessa -verkkokurssi oli selkeä kokonaisuus, joka tarjosi paitsi paljon tietoa ja oivalluksia, myös konkreettisia käytännön vinkkejä työnantajakuvan kehittämiseen sosiaalisessa mediassa. Suosittelen lämpimästi!”

Anne

HR Specialist

”Kiitos vielä kurssista se oli mahtavaTykkäsin kurssista todella paljon, koska olen visuaalinen ihminen ja opin ja oivallan sitä kautta. Siksi tämä tapa toimi minulle vielä paremmin kuin teidän mahtavat podcastit. 

Kurssi vei minut kattavalle oppipolulle työnantajakuvatyön keskeisiin asioihin somessa. Tykkäsin erityisesti siitä, että kurssilla kaikki lähti perusteista ja sen kautta lähdettiin syventämään kuuntelijan ymmärrystä esimerkkien avulla.

Kurssi antoi minulle eväitä fokusoida paremmin yrityksemme työnantajakuvatyön rakentamista sosiaalisessa mediassa ja miten välttää monelle tutut sudenkuopat ja ad hoc -heitot.

Tulevien tavoitteiden ja mittareiden asetantaan on huomattavasti paremmat valmiudet tämän kurssin antamien oivalluksien myötä.

Verkkokurssi on myös joustava tapa sovittaa kurssin videoiden katseleminen itselle sopivaan ajankohtaan, joka mahdollistaa videoihin palaamisen uudestaan aina tarpeen tullen. Suosittelen kurssia kaikille aiheen parissa työskenteleville!

Ilona Harju

HR Specialist, SOK

Kurssin laaja sisältö avataan selkeästi kohta kohdalta ja sen avulla on helppo lähteä rakentamaan omaa some -työtään.

Sisältö pitää huolen, että aiheen pariin ei tule syöksyä hötkyillen, vaan someen ja työnantajakuvan kehittämiseen on panostettava aikaa.

Pienet käytännön vinkit ja ”keskity näihin” antoivat konkretiaa tekemisen aloittamiseen.

Nina

Head of People and Culture, Gapps Oy

”Ihan mahtavaa, että tällainen verkkovalmennus on saatavilla! Käsitellyt aiheet olivat erittäin mielenkiintoisia ja oman työnkuvani kannalta ajankohtaisia.

Pidin myös erityisesti siitä, että videot olivat sopivan mittaisia katsottavaksi muiden työtehtävien lomassa oman aikataulun puitteissa.

Lämmin suositus yhteistyölle Eminen kanssa, sekä tähän verkkovalmennukseen osallistumiselle!”

Päivi Suutarinen

Rekrytointiasiantuntija, Oy Eniro Finland Ab /Sentraali

KURSSIMODUULIT

ETENE OMAAN TAHTIISI MODUULIEN OHJAAMANA

Kurssimoduulit

Moduulit kattavat yhteensä noin 5,5 h (25 videota) opiskelumateriaalia.

 

Moduuli 1:

”Rethinking employer branding”
Miksi työnantajakuvan kehittäminen on syytä miettiä nyt uudelleen?

Miten digitalisaatio ja koronapandemia ovat vaikuttaneet työelämään ja työnantajakuvan kehittämiseen?

Moduuli 2:

Työnantajakuvan kehittäminen yleisesti ja sosiaalisessa mediassa.

Työnantajakuvan kohdeyleisö.

Moduuli 3:

Sosiaalinen media mediana.

Sometrendit ja ilmiöt koronapandemian seurauksena.

Vuorovaikuttamisen keskeinen rooli somessa.

Miten sosiaalista mediaa kannattaa käyttää, eli mikä toimii ja mikä ei.

Moduuli 4:

Työnantajakuvan kehittämisen tavoitteet ja somesta saatava data.

Työnantajakuvan kehittämisen markkinointianalytiikan ABC.

Moduuli 5:

Näin käynnistät ja johdat työnantajakuvan kehittämistä sosiaalisessa mediassa.

Keskeiset valinnat ja päätökset – pitävä runko työnantajakuvan kehittämiselle.

Toimeenpanemisen suunnittelu.

Työnantajakuvan ja tulosten johtaminen.

Moduuli 6:

”Somesisällön” tuottaminen ja julkaisu käytännössä.

Kestävän huomion voittaminen.

Katsaus kokonaisprosessiin.

Sisällöntuottamisen parhaat käytännöt työnantajakuvan kehittämisessä.

Moduuli 7:

Yhteenveto – Näin onnistumme sosiaalisessa mediassa, eli somessa.

 

Avaa tästä tarkka listaus kurssin videosisällöistä.

 

 OPIT VÄLTTÄMÄÄN NÄMÄ TYÖNANTAJAKUVAN KEHITTÄMISEN YLEISIMMÄT SUDENKUOPAT

"OLEMME TEHNEET VAIKKA MITÄ, MUTTA SILTI MEITÄ EI TUNNETA."

Ad hoc -ideat, sattumanvaraiset teksti- ja kuvajulkaisut sekä kuluneiden termien ja adjektiivien yliviljely johtaakin työnantajakuvan puutteeseen. Jos yrityksestä on lukemattomia mielikuvia, onko sillä työnantajakuvaa lainkaan?

"MISTÄ PUHUA JA MITÄ JULKAISTA SILLOIN, KUN EI REKRYTOIDA?"

Rekrytointikeskeinen työnantajakuvan kehittäminen loppuu kuin seinään, kun rekrytointiprosessi päättyy. Mistä puhua, mitä julkaista, kun ei voi puhua avoimista työpaikoista?

"EMME EDELLEENKÄÄN TAVOITA PASSIIVISIA TYÖNHAKIJOITA!"

Kun työpaikan vaihto ei ole lainkaan ajankohtaista, harvaa kiinnostaa muiden yritysten urakehitysmahdollisuudet tai tuntemattomien ihmisten uratarinat. 

MITÄ SAAT JA MITÄ MAKSAA?

 VERKKOKURSSIN HINTA JA KURSSIPAKETIN SISÄLTÖ

KURSSIMODUULIT

Kurssi suoritetaan itseopiskeluna omaan tahtiin. 

Osallistumalla tälle verkkokurssille saat henkilökohtaisen katseluoikeuden kurssivideoihin. Katseluoikeus on voimassa 3 kk kurssin alkamisesta.

Moduulien yhteydessä on työnantajakuvan kehittämisen käynnistämistä tukevia tehtäviä, yhteenvetoja sekä poimimiamme hyödyllisiä, teemaan liittyviä  lisäsisältölinkkejä.

Niiden kautta voit halutessasi perehtyä moduulien teemoihin vielä syvemmin.

LADATTAVAT MATERIAALIT

Kurssikokonaisuuteen sisältyy ladattava tehtäväkirja. Se sisältää verkkokurssivideoissa olevat tehtävät ja muutaman extratehtävän työsi tueksi.

Tehtäväkirjan lisäksi saat:

3 videomateriaaleissa esiteltyä ladattavaa tukimateriaalia.

BONUKSENA (arvo 39 €) päivitetty 9-sivuinen Kohdeyleisön segmentointi -opas, jossa esitellään psykograafinen segmentointitapa. Tämä opas ei ole tällä hetkellä saatavilla mistään muualta.

KURSSILAISTEN FACEBOOK-RYHMÄ

Verkkokurssi käydään suljetussa Facebook-ryhmässä, jonne kaikki verkkokurssivideot ladataan osallistujien katsottaviksi.

Tässä ryhmässä voit keskustella muiden osallistujien kanssa, kysyä Susannalta lisäkysymyksiä tai tarkennuksia videoiden sisällöistä ja saada ajoittain myös Eminen Susannalta ja muilta eminaattoreilta kurssiin sisältyvää ryhmäsparrausta.

Verkkokurssin hinta vahvistetaan seuraavan kierroksen markkinoinnin alkaessa.

Maksa kätevästi joko luottokortilla, verkkopankkitunnuksilla, verkkolaskulla tai PDF-laskulla. 

Kuluttajasuojalain mukaista etämyynnin peruuttamisoikeutta ei ole, sillä digitaalisen sisällön toimittaminen sähköisesti aloitetaan suostumuksellasi välittömästi heti materiaalien maksamisen jälkeen.

Tätä kurssia ei ole tarkoitettu työnantajakuvan kehittämispalveluita myyville yrityksille. Mikäli haluatte oppia Eminen metodeista, olkaa yhteydessä Susannaan juuri teille räätälöitävän kurssin tiimoilta susanna@emine.fi.

 

NÄITÄ TARPEITA JA HAASTEITA KURSSI AUTTAA RATKOMAAN

TUNNISTATKO ITSESI TAI YRITYKSENNE TILANTEEN NÄISTÄ?

  • Pohditte, miten sosiaalisia medioita kannattaa hyödyntää työnantajakuvan kehittämiseen.
  • Mietitte, mitä kaikkea sosiaalisissa medioissa voi tehdä työnantajakuvan kehittämiseksi.
  • Ette ole varmoja siitä, mitä onnistumisia ja tuloksia voitte odottaa sosiaalisen median avulla.
  • Et tiedä, mistä aloittaa.
  • Mietit, mistä sosiaalisesta mediasta osaajat tavoittaa parhaiten.
  • Haluat tehdä valinnat, joilla myös onnistutte.
  • Miten saada onnistumisia pienellä budjetilla?
  • Mitä kannattaa tehdä, jos resursseja ei ylipäätään ole antaa tälle työlle paljoa?

TÄLLÄ KURSSILLA SINUA VALMENTAA

EMINEN SUSANNA RANTANEN

Tällä kurssilla sinua valmentaa Eminen perustaja ja toimitusjohtaja Susanna Rantanen.

Eminen Susanna tunnetaan modernin osaajamarkkinoinnin pioneerina. Hänen koko toimialaa koskevan pioneerityönsä sekä kehittämänsä Vaikuttava Työnantajabrändi Metodin ansiosta Emine on nostettu Top 10 Employer Branding Agencies in Europe 2020 -listalle yhdysvaltalaisen HR Tech Outlookin toimesta.

Susannaa pidetään erittäin ammattitaitoisena, innostavana ja inspiroivana valmentajana. Hän tähtää valmennuksissa teorian sijaan konkretiaan ja käytännönläheisyyteen.

Kuten kaikki Susannan valmennukset, myös tämän kurssikokonaisuuden sisältö ohjaa Vaikuttava Työnantajabrändi®️ -metodin mukaiseen työnantajakuvan kehittämiseen. Näitä oppeja ja malleja et voi saada mistään muualta!