HR-markkinointi ja työnantajabrändin rakentaminen – mitä eroa niillä on?
Mitä eroa on HR-markkinoinnilla ja työnantajabrändin rakentamisella? Sitä meiltä usein kysytään. Kun katsot yllä olevan kuvan kannettavaa tietokonetta, mitä näet? Näet tarroja, jotka selkeästi tarkoittavat jotain, mutta et tiedä mitä. Ne eivät merkitse...
Esittelyssä Social Selling -kirja – Jakso 48
Esittelyssä: Social Selling Julkaisuvuosi: 2017 Kustantaja: Noblea Kirjailija: Laura Pääkkönen Sivujen määrä: 185 Kieli: Suomi Olen viimeiset kolme jaksoa jakanut lukuvinkkejä kirjahyllyssäni olevista lempikirjoistani, joista uskon olevan apua, iloa ja inspiraatiota...
Podcastissa esittelyssä: Vlog like a Boss -kirja – Jakso 46
Esittelyssä: Vlog like a Boss Julkaisuvuosi: 2017 Kirjoittaja: Amy Schmittauer (nykyisin Landino) Kustantaja: Author Academy Elite Sivut: 189 Kieli: Englanti Aloitin viime viikolla lyhytsarjan, jossa päädyinkin valitsemaan aiemmin ilmoittamani kolmen kirjan sijaan...
Podcastissa esittelyssä: Blogimarkkinointi-kirja – Jakso 45
Esittelyssä: Blogimarkkinointi Julkaisuvuosi: 2011 Kirjoittajat: Katleena Kortesuo ja Jarkko Kurvinen Kustantaja: Talentum Sivut: 188 Tässä ja seuraavissa kahdessa podcast-jaksossa esittelen yhteensä kolme kirjaa, joita suosittelen lämpimästi Vaikuttavamman...
Yritysblogi ja säännöllinen bloggaaminen – Eminen vinkit
Onko yritysblogi suunnitelmissasi? Vai pohditko, miten yrityksen blogia kannattaa pyörittää, jotta kollegat innostuvat ja työhön kuluvasta ajasta on jotain hyötyä? Bloggaaminen on edelleen erinomainen tapa saada yritykselle näkyvyyttä ja nimeä oman asiansa...
#43 Neljä julkaisutyyppiä, joita Twitter-algoritmi rakastaa | Eminen podcast
Twitter-algoritmi uudistui vuoden 2017 lopulla. Mikäli Twitteriä käyttää tavoitteelliseen markkinointiin, on tärkeää tiedostaa minkä tyyppisiä julkaisuja kannattaa suosia saadakseen Twitter-algoritmista parhaan orgaanisen hyödyn. Tässä Vaikuttava...
Mausta sisältösi ja viestisi somessa GIF-mediatiedostoilla
GIF, eli Graphic Interchange Format, on mediatiedosto, joka sisältää lyhyen, toisteisen animoidun elementin. Se on ikäänkuin valokuva, jossa on liikettä. Sekä GIF:it että emojit ovat nykyajan savumerkkejä. Niiden avulla sosiaalisessa mediassa välitettävä...
Keskeisimmät Instagram trendit vuonna 2018 – Podcast jakso 41
Mitä globaali State of Instagram Marketing 2018 -raportti kertoo Instagramin käytöstä ja käyttäjistä? Mihin suuntaan Instagram-markkinointi on raportin mukaan menossa? Miten yritykset käyttävät Instagramia vuonna 2018? Mitä tavoitteita Instagram-markkinoinnille voi...
Megatrendi digitalisaatio ja työnantajabrändi – Podcast jakso 33
Miten megatrendi digitalisaatio vaikuttaa rekrytointiin ja työnantajabrändi-työhön? Miten digitalisaatio on muuttanut kuluttajakäyttäytymistä ja ostokäyttäytymistä? Miten tämä näkyy tavoittelemiemme osaajien työnhakukäyttäytymisessä? Minkälaisiin muutoksiin...
Megatrendit, työnantajabrändi ja työn murros – Podcast jakso 32
Mitä työn murros tarkoittaa? Miten työn murros vaikuttaa työnantajabrändin rakentamiseen? Miten kasvuyritysten tulisi huomioida työn tulevaisuus? Tämä Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcastin jakso jatkaa työnantajabrändin ydintä ja alkuperäistä roolia tarkastelevaa...