#43 Neljä julkaisutyyppiä, joita Twitter-algoritmi rakastaa | Eminen podcast
Twitter-algoritmi uudistui vuoden 2017 lopulla. Mikäli Twitteriä käyttää tavoitteelliseen markkinointiin, on tärkeää tiedostaa minkä tyyppisiä julkaisuja kannattaa suosia saadakseen Twitter-algoritmista parhaan orgaanisen hyödyn. Tässä Vaikuttava...
Mausta sisältösi ja viestisi somessa GIF-mediatiedostoilla
GIF, eli Graphic Interchange Format, on mediatiedosto, joka sisältää lyhyen, toisteisen animoidun elementin. Se on ikäänkuin valokuva, jossa on liikettä. Sekä GIF:it että emojit ovat nykyajan savumerkkejä. Niiden avulla sosiaalisessa mediassa välitettävä...
Keskeisimmät Instagram trendit vuonna 2018 – Podcast jakso 41
Mitä globaali State of Instagram Marketing 2018 -raportti kertoo Instagramin käytöstä ja käyttäjistä? Mihin suuntaan Instagram-markkinointi on raportin mukaan menossa? Miten yritykset käyttävät Instagramia vuonna 2018? Mitä tavoitteita Instagram-markkinoinnille voi...
Megatrendi digitalisaatio ja työnantajabrändi – Podcast jakso 33
Miten megatrendi digitalisaatio vaikuttaa rekrytointiin ja työnantajabrändi-työhön? Miten digitalisaatio on muuttanut kuluttajakäyttäytymistä ja ostokäyttäytymistä? Miten tämä näkyy tavoittelemiemme osaajien työnhakukäyttäytymisessä? Minkälaisiin muutoksiin...
Megatrendit, työnantajabrändi ja työn murros – Podcast jakso 32
Mitä työn murros tarkoittaa? Miten työn murros vaikuttaa työnantajabrändin rakentamiseen? Miten kasvuyritysten tulisi huomioida työn tulevaisuus? Tämä Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcastin jakso jatkaa työnantajabrändin ydintä ja alkuperäistä roolia tarkastelevaa...
Mitä ”employer branding” oikeastaan on? – Podcast jakso 31
Mitä "employer branding" oikeastaan on? Mitä eroa on työnantajabrändillä ja työnantajabrändäyksellä? Mitä etua vahvasta työnantajabrändistä on? Employer branding, eli työnantajabrändäys on rekrytoinnille se, mitä markkinointi on myynnille Työnantajabrändi on nyt kuuma...
Eminen blogivuosi 2017 – Vaikuttava Työnantajabrändi pohjaa kokemuksiin ja tarinoihin
Eminen blogivuosi 2017 - Vaikuttava Työnantajabrändi pohjaa kokemuksiin ja tarinoihin. Esittelimme kuluneen vuoden aikana Vaikuttavan Työnantajabrändin konseptin ja blogimme tarjosi eväiksi modernien kasvuyritysten matkalle sitä kohti runsaasti ajatuksia, näkemyksiä,...
Rakenna työnantajabrändiä kuukausimaksulla (4 syytä, miksi) – Podcast jakso 28
Miksi ihmeessä työnantajabrändiä kannattaa rakentaa kuukausimaksulla? Millä summalla työnantajabrändiä rakennetaan kuukausittain? Mitä toimenpiteitä kuukausittainen työ pitää sisällään? Koska voin odottaa tuloksia? Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa...
Mitä työnantajabrändistrategia sisältää? Podcast jakso 27
Mikä työnantajabrändistrategia on? Mitä työnantajabrändistrategia pitää sisällään? Miksi työnantajabrändistrategia on tarpellinen? Työnantajabrändistrategia on HR-strategian alla oleva strategia. Kaikilla yrityksillä ei tarvitse olla työnantajabrändistrategiaa,...
Asiantuntijaosaamisen kehittäminen ja vaikuttavampi työnantajabrändi – Podcast jakso 25
Miten yritys voi tukea asiantuntijaosaamisen kehittymistä ilman, että työntekijöitä tarvitsee lähettää yhdellekään kurssille, koulutukseen tai seminaariin? Tämä koskee erityisesti sekä pieniä että syystä tai toisesta vähävaraisia yrityksiä, mutta sopii kuunneltavaksi...