Mitä eroa on HR-markkinoinnin mittarilla ja tavoitteella?
Mitä eroa on työnantajabrändin markkinoinnin mittarilla ja tavoitteella? Mikä on Key Performance Indikaattori? Sorrunko vanity-mittarien seuraamiseen?
5 parasta työnantajabrändisisältöä julkaisevaa yritysmediaa vuonna 2018
Vuosi 2018 alkaa olla pian paketissa! Eminen tontut ovat ihailleet tänä vuonna monia erityisen ahkeraan tahtiin työnantajabrändisisältöä julkaisseita yritysmedioita. Jatkuva ja systemaattinen sisällöntuotanto sekä vaikuttavan työnantajabrändin rakentaminen ovat...
Miten työnantajabrändin kehittäminen muuttuu? – Podcast #73
Työnantajabrändin kehittäminen ei ole enää samanlaista kuin 20 vuotta sitten. Markkinointiviestinnän keinot ovat monipuolistuneet ja yhä useampi kokee osaavansa tehdä itse. Mitä useampi pyrkii vaikuttamaan, sitä haastavampaa pelkästään huomion voittamisesta tulee....
Miksi työnantajabrändin kehittäminen muuttuu – Podcast #72
Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa 72 puhutaan siitä, miksi työnantajabrändin kehittäminen muuttuu. Jakson kesto: 55:03 min.
Onko yrityksellänne muista erottumaton työnantajabrändi? Katso kolmen kohdan tarkistuslista
Onko teillä HR:ssä pohdittu työnantajabrändinne muista erottumattomuutta syynä sille, että rekrytointitarpeiden täyttäminen jää helposti vajaaksi? Kysymys ei kuitenkaan todennäköisesti ole siitä. Johtopäätöksen voi tehdä vasta, jos seuraavan tarkistuslistan asiat on...
Löysitkö jo somemainonnan rekrytointien tueksi? Niin löysivät kaikki muutkin
Mainostaako yrityksenne somessa, kun on tarve rekrytoida? Hyvä, niin kannattaakin. Paitsi että se ei yksin enää riitä. Edelläkävijät tekivät rekrymainontaa sosiaalisessa mediassa jo viisi vuotta sitten - ja nyt sitä tekevät ihan kaikki. Sen vuoksi kilpailussa...
Vaikuttava työnantajabrändi syntyy tarinallistamalla strateginen yrityskulttuuri ja työntekijäkokemukset (video)
Vaikuttava Työnantajabrändi tarinallistaa strategisen yrityskulttuurin ja työntekijäkokemukset. Vaikuttava Työnantajabrändi on konseptina tarkoitettu moderneille, nopean kasvustrategian yrityksille, joilla ei ole aikaa odottaa perinteisimpien toimenpiteiden...
Mitä Jare Tiihonen ja Cheek opettivat meille brändin rakentamisesta
Cheek, eli Jare Tiihonen rakensi hämmästyttävän taidokkaasti Cheek-brändin, jonka hän saatteli vaikuttavasti tuonelaan eilen Lahden mäkimontussa vetämässään Valot sammuu -konsertissa. Cheek oli brändinä älyttömän "clever" kokonaisuus, jossa riitti draaman kaarta,...
Videokuvausten suunnittelu – nappaa tästä 3 vinkkiä
Videokuvausten suunnittelu varmistaa sen, että valmiista videoista tulee toivotunlaisia. Yhä useampi yritys tekee työnantajakuvallista viestintää juuri videoiden muodossa, sillä ne mahdollistavat erinomaisen keinon talent-yleisöön vaikuttamiseen, välittävät aitoa...
Asiakaskokemus istuu myös HR:n työpöydällä – Podcast jakso 54
Asiakaskokemus istuu myös HR:n työpöydällä. Mitä HR:n asiakkaat, eli työntekijät, työnhakijat ja esimiehet odottavat meiltä kokemusten tuottajina, vahvistajina ja johtajina? Miten me voimme vaikuttaa itse yrityksen työnantajakuvaan ja maineeseen varmistamalla hyvät...