Miksi HR-sisältömarkkinointi on hyvä tapa tavoittaa ideaalit osaajat?
Eminen HR-sisältömarkkinointi on yksi niistä syistä, jonka seurauksena minä löysin unelmieni työpaikan ja työkaverit. Minun tarinani on siis hyvä esimerkki HR-sisältömarkkinoinnin tehosta. HR-sisältömarkkinointi tarkoittaa laadukkaiden sisältöjen avulla vaikuttamista...
Mikä on työnantajalupaus ja pitääkö sellainen olla? Podcast jakso 16
Kuuntele jakso Soundcloudissa Jakson kesto: 14:41 min Mikä on työnantajalupaus? Työnantajalupaus on yrityksen talent-yleisölle ja työmarkkinoille suunnattu lupaus siitä, mitä erityistä yritys tarjoaa työntekijälle. Sen sisar on brändilupaus, joka...
3 ideaa – Miten innostaa tiimi mukaan yrityksen Instagram-viestintään?
Kaipaatko vinkkejä innostamaan tiimiäsi tuottamaan sisältöä yrityksen Instagram-viestintään? Useimmat modernit työnantajayritykset ovat aktivoituneet hyödyntämään Instagramia viestinnässään. Instagram onkin toimiva media työnantajakuvan rakentamisessa, kun sitä...
HR Somessa: HR-markkinoinnin työkalupakki – Podcast jakso 13
HR-markkinoinnin tyypillisin keino, eli työpaikkailmoitus tavoittaa vain pienen osan potentiaalisesta ja tavoittelemastamme kohdeyleisöstämme. Miten moderni HR-ammattilainen hyödyntää sosiaalista mediaa? Mitä keinoja HR-markkinoinnin työkalupakista pitäisi löytyä?...
Mitä talentit haluavat tietää yrityksestä työpaikkana? Podcast jakso 11
Tiedätkö sinä, mitä asiantuntija haluaa tietää yrityksestänne työpaikkana? Välitämmekö heillä tällä hetkellä sellaista tietoa, joka voittaa heidän huomionsa, herättää heidän kiinnostuksensa ja saa heidät sitoutumaan meihin potentiaalisena tulevaisuuden...
Modernin HR-ammattilaisen sosiaalinen media (infograafi)
Miltä näyttää modernin HR-ammattilaisen sosiaalinen media, ja miten sosiaalista mediaa kannattaa tänä päivänä HR-tarpeissa käyttää? Modernin HR-ammattilaisen sosiaalinen media Koostin oheiseen infograafiin omat suositukseni niistä sosiaalisen median...
Julkaisukalenteri HR-markkinoijan some-työkaluna – Podcast-jakso 7
Julkaisukalenteri HR-markkinoijan some-työkaluna. Meidän HR-markkinoijien on vielä haastavaa saada yritysjohdolta riittävästi markkinointibudjettia HR-tarpeiden tukemiseen. HR koetaan tukifunktiona, jonka budjetti halutaan pitää mahdollisimman minimaalisena, ja siitä...
Työnantajamaine leviää – Tunnekokemukset muotoilevat työnantajabrändiä nuorten osaajien silmissä
Työnantajamaine on tärkeässä osassa työnantajabrändin rakentumisessa. Työnantajamaine syntyy kaikille yrityksille ilman yrityksen tietoista työtä asian eteen. Se on yksilöllinen kokemus ja jokaisella kokijalla voi olla erilainen mielikuva yrityksestä. Työnantajabrändi...
24 sisältöideaa HR-markkinoinnin tekijöille – podcast jakso 6
Tässä Vaikuttava työnantajabrändi -podcastin jaksossa Susanna avaa sinulle tarkemmin aiemmin bloggaamansa 24 sisältöideaa HR-markkinointiin. Tämän jakson kuuntelemiseen kannattaa varata kynä ja paperia, tai kuunnella jakso vaikka pariin kertaan, jotta ideat...
Mitä HR-sisältömarkkinointi tarkoittaa ja miten se eroaa bloggaamisesta – Podcast jakso 5
Tämän jakson aiheena on HR-sisältömarkkinointi ja miten se eroaa bloggaamisesta. HR-sisältömarkkinointi on yksi HR-markkinoinnin ja työnantajakuvan rakentamisen keino. Markkinoinnissa on jo pidempään sekä puhuttu että tehty sisältömarkkinointia....