Mitä työnantajabrändistrategia sisältää? Podcast jakso 27
Mikä työnantajabrändistrategia on? Mitä työnantajabrändistrategia pitää sisällään? Miksi työnantajabrändistrategia on tarpellinen? Työnantajabrändistrategia on HR-strategian alla oleva strategia. Kaikilla yrityksillä ei tarvitse olla työnantajabrändistrategiaa,...
Asiantuntijaosaamisen kehittäminen ja vaikuttavampi työnantajabrändi – Podcast jakso 25
Miten yritys voi tukea asiantuntijaosaamisen kehittymistä ilman, että työntekijöitä tarvitsee lähettää yhdellekään kurssille, koulutukseen tai seminaariin? Tämä koskee erityisesti sekä pieniä että syystä tai toisesta vähävaraisia yrityksiä, mutta sopii kuunneltavaksi...
Työnantajabrändi, tavoitteet ja mittarit – Podcast jakso 23
Mietityttääkö sinua työnantajabrändi ja erityisesti sen kehittämiseen liittyvät tavoitteet ja mittarit? Miten työnantajakuvan kehittämistä kannattaisi mitata ja minkälaisia tavoitteita tähän kehitystyöhön tulisi asettaa? Mitä eroa on Key Performance...
Talent on tarinan sankari – mitä se tarkoittaa? Podcast jakso 22
Talent on tarinan sankari. Mitä se tarkoittaa ja miten sinä voit tätä tietoa HR-markkinoijana hyödyntää? Tyypillinen yritysviestintä keskittyy kertojansa ihmeellisyyteen ja puuduttaa yleisönsä Kautta aikojen yritysten viestintä sekä asiakkaille että työnhakijoille on...
Urasivutrafiikkia kasvattava sisältö – Podcast jakso 21
Minkälainen sisältö kasvattaa urasivutrafiikkia? Miksi meidän kannattaa tuottaa sisältöä, joka kasvattaa urasivujemme trafiikkia? Viime viikolla lupasin paljastaa teille, mitä kaikki talentit haluaisivat tietää, mutta kukaan ei rohkene kertoa. Jotta tämä tieto...
4 vuotta eminaattorina – Iida ja Emine kirjoittivat toisilleen hienoja tarinoita
Emine nyyhkiä tirautti pienen puron Vilhonvuorenkadulle syyskuun 2017 alussa, kun Iida Mustonen siirtyi asiakkaallemme Rakettitieteelle jatkamaan myyntityötään. Iida ehti työskennellä Eminessä neljän vuoden ajan, joten hän on ollut merkityksellinen henkilö Eminen...
Miten urasivukävijä konvertoidaan työnhakijaksi tai rekryliidiksi? Podcast jakso 20
Mitä urasivukävijä näkee ja kokee urasivuillanne? Jokainen rekrytointikampanja tuottaa jonkinlaisen piikin urasivuillenne. Mitä urasivuille saapuva näkee? Minkälainen käsitys hänelle syntyy muutaman sekunnin silmäyksellä siitä, mitä muita erityisempää juuri teillä on...
Miksi HR-sisältömarkkinointi on hyvä tapa tavoittaa ideaalit osaajat?
Eminen HR-sisältömarkkinointi on yksi niistä syistä, jonka seurauksena minä löysin unelmieni työpaikan ja työkaverit. Minun tarinani on siis hyvä esimerkki HR-sisältömarkkinoinnin tehosta. HR-sisältömarkkinointi tarkoittaa laadukkaiden sisältöjen avulla vaikuttamista...
Mikä on työnantajalupaus ja pitääkö sellainen olla? Podcast jakso 16
Kuuntele jakso Soundcloudissa Jakson kesto: 14:41 min Mikä on työnantajalupaus? Työnantajalupaus on yrityksen talent-yleisölle ja työmarkkinoille suunnattu lupaus siitä, mitä erityistä yritys tarjoaa työntekijälle. Sen sisar on brändilupaus, joka...
3 ideaa – Miten innostaa tiimi mukaan yrityksen Instagram-viestintään?
Kaipaatko vinkkejä innostamaan tiimiäsi tuottamaan sisältöä yrityksen Instagram-viestintään? Useimmat modernit työnantajayritykset ovat aktivoituneet hyödyntämään Instagramia viestinnässään. Instagram onkin toimiva media työnantajakuvan rakentamisessa, kun sitä...