Talouselämä / Managing Director -liite: Työnantajabrändin rakentaminen kokemusten johtamista

Screenshot_Talouselämä-MD_Rantanen_052013

Työnantajakuvan kehittäminen on noussut monessa organisaatiossa HR:n työlistalle. Käytännössä tekeminen konkretisoituu rekrytointia tukevina markkinointikampanjoina ja oppilaitosyhteistyönä. Nimikkoluokka ja näyttävä neliväri-ilmoitus sunnuntaihesarissa eivät kuitenkaan ole työantajakuvan kehittämisen todellisia rakennuspalikoita. Työnantajakuva muodostuu kokemuksista, joita työntekijöillä, työnhakijoilla ja yritystä potentiaalisena työpaikkana arvioivilla osaajilla yrityksestä on. Siksi positiivisten kokemusten kehittäminen ja johtaminen on ainoa järkevä tapa rakentaa houkuttelevaa työnantajabrändiä.

Lue koko juttu (PDF) >>

#emineblogs Blog Header with text Using Trello in Employer Branding by Susanna Rantanen & Nora Nykänen
29/02/2024

Using Trello in Employer Branding

Blog header Improving inclusivity with modern employer branding
04/02/2024

Improving inclusivity in the workplace with modern employer branding [Susanna Keynote]

The 6 Benefits of Short-Form Videos blog header
18/01/2024

Lyhytvideoiden 6 etua

The 6 Benefits of Short-Form Videos blog header
18/01/2024

The 6 Benefits of Short-Form Videos

Saattaisit pitää myös näistä
#emineblogs Blog Header with text Using Trello in Employer Branding by Susanna Rantanen & Nora Nykänen
29/02/2024

Using Trello in Employer Branding

Blog header Improving inclusivity with modern employer branding
04/02/2024

Improving inclusivity in the workplace with modern employer branding [Susanna Keynote]

The 6 Benefits of Short-Form Videos blog header
18/01/2024

Lyhytvideoiden 6 etua