Talouselämä / Managing Director -liite: Työnantajabrändin rakentaminen kokemusten johtamista

Screenshot_Talouselämä-MD_Rantanen_052013

Työnantajakuvan kehittäminen on noussut monessa organisaatiossa HR:n työlistalle. Käytännössä tekeminen konkretisoituu rekrytointia tukevina markkinointikampanjoina ja oppilaitosyhteistyönä. Nimikkoluokka ja näyttävä neliväri-ilmoitus sunnuntaihesarissa eivät kuitenkaan ole työantajakuvan kehittämisen todellisia rakennuspalikoita. Työnantajakuva muodostuu kokemuksista, joita työntekijöillä, työnhakijoilla ja yritystä potentiaalisena työpaikkana arvioivilla osaajilla yrityksestä on. Siksi positiivisten kokemusten kehittäminen ja johtaminen on ainoa järkevä tapa rakentaa houkuttelevaa työnantajabrändiä.

Lue koko juttu (PDF) >>

Blog header #eminenblogissa Työnantajamielikuvan kehittäminen ja budjetti
06/09/2023

Työnantajamielikuvan kehittämisen budjetti

YouTube Thumbnail #146 Figuring out this thing called life, career and being a great boss with Suzy Welch  - Building a modern, magnetic employer brand podcast with Susanna Rantanen
01/09/2023

Videohaastattelussa Suzy Welch: Inspiroiva työura, hyvä johtajuus ja kokonaisvaltainen elämä

Blog header #eminenblogissa Sosiaalinen rekrytointi osana rekrytointistrategiaa
05/06/2023

Sosiaalinen rekrytointi osana rekrytointistrategiaa

Blog header #eminenblogissa Työntekijälähettilyys - Eminen suositukset kesälaitumille
31/05/2023

Työntekijälähettilyys – Eminen suositukset kesälaitumille

Saattaisit pitää myös näistä
Blog header #eminenblogissa Työnantajamielikuvan kehittäminen ja budjetti
06/09/2023

Työnantajamielikuvan kehittämisen budjetti

YouTube Thumbnail #146 Figuring out this thing called life, career and being a great boss with Suzy Welch  - Building a modern, magnetic employer brand podcast with Susanna Rantanen
01/09/2023

Videohaastattelussa Suzy Welch: Inspiroiva työura, hyvä johtajuus ja kokonaisvaltainen elämä

Blog header #eminenblogissa Sosiaalinen rekrytointi osana rekrytointistrategiaa
05/06/2023

Sosiaalinen rekrytointi osana rekrytointistrategiaa