Leo +358 40 707 6183 | Tanja +358 40 675 2123 experience@emine.fi
#141 Rekrymainonta ja sen ostaminen | Eminen podcast

#141 Rekrymainonta ja sen ostaminen | Eminen podcast

Rekrymainonta ja oppilaitosyhteistyö lienevät ne tutuimmat ja käytetyimmät osaajamarkkinointimixin keinot. Mainonnalla tarkoitetaan sitä, kun yritys maksaa siitä, että sen myyntiviestiä näytetään yrityksen itse maksutta tavoittamaa yleisöä laajemmin. Rekrytoinnissa...

#138 Kuratoitu sisältö ja sen hyödyntäminen | Eminen podcast

#138 Kuratoitu sisältö ja sen hyödyntäminen | Eminen podcast

Tiedätkö, mitä kuratoitu sisältö on? Osaatko hyödyntää sisällön kuratointia nimenomaan työnantajabrändin rakentamisessa? Yksi yleisimmistä syistä, miksi yritykset epäonnistuvat sosiaalisen median hyödyntämisestä on julkaistava sisällön puute. Oman sisällön tuottaminen...

#131 Facebook-mainonta ja HR-markkinointi | Eminen podcast

#131 Facebook-mainonta ja HR-markkinointi | Eminen podcast

Kuuluuko Facebook-mainonta HR-markkinoinnin strategiaan tai mediavalintoihin? Facebookin mainostyökalu (ads manager) on kenties kaikkien aikojen paras mainostyökalu yritysten markkinoinnin työkalupaletissa. Facebook-mainonnan ekosysteemi on myös huomattavasti...

#130 LinkedIn-ryhmät HR-markkinointimedioina | Eminen podcast

#130 LinkedIn-ryhmät HR-markkinointimedioina | Eminen podcast

Vielä LinkedIn-ryhmät kuuluvat markkinoinnin medioihinne? Aloittaessani vuonna 2011 sisältöpohjaisen rekrytointimarkkinoinnin sosiaalisissa medioissa, käytössä oli lähinnä Facebook ja LinkedIn. LinkedIn-ryhmät olivat tuohon aikaan varsin aktiivisia medioita. Niissä...

#118 Sosiaalisen median trendit HR-markkinoinnissa vuonna 2020

#118 Sosiaalisen median trendit HR-markkinoinnissa vuonna 2020

Tulevan vuoden sosiaalisen median trendit ovat taas ajankohtainen puheenaihe. Vaikuttavan työnantajabrändin rakentajat hyödyntävät sosiaalista mediaa monipuolisesti työssään. Voidaksemme hyödyntää sosiaalista mediaa meille optimaalisesti, on meidän tietysti pysyttävä...