#141 Rekrymainonta ja sen ostaminen | Eminen podcast
Rekrymainonta ja oppilaitosyhteistyö lienevät ne tutuimmat ja käytetyimmät osaajamarkkinointimixin keinot. Mainonnalla tarkoitetaan sitä, kun yritys maksaa siitä, että sen myyntiviestiä näytetään yrityksen itse maksutta tavoittamaa yleisöä laajemmin. Rekrytoinnissa...
#127 Miten parannan hakijakokemuksia rekryviestinnällä? | Eminen podcast
Miten parannan hakijakokemuksia, jos hakijakokemus ei ole yksinomaan minun käsissäni? Viimeksi toissa viikolla sain kuulla joidenkin hakijoiden välttävän jo paria tunnettua rekryfirmaa huonojen hakijakokemusten johdosta. Mitä jos hakijakokemus on...
#135 Kasvuyrityksen oma osaajapool | Vaikuttava Työnantajabrändi -podcast
Alkuperäinen julkaisu 6.4.2020 Osaajapool, talent pool, talent community, osaajapankki.. kutsumanimiä on useita tälle kyseiselle tietokannalle, joka koostuu rekrytoinnin liideistä, avoimista hakijoista sekä jo jollain asteella laadullistetuista ehdokkaista. ...
Näin Emine toteuttaa oman rekrykampanjan sosiaalisissa medioissa
Haluatko kuulla, miten me toteutamme oman rekrykampanjan? Meillä harvoin rekrykampanjoidaan, koska palkkaamme omasta Sisäpiiristämme, eli avoimella hakemuksella sisään tulleiden ja "deittailun" kautta laadullistettujen ehdokkaiden poolista. Tällä kertaa Eminen Tanja...
REKRY: Talent Marketing Consultant
TÄMÄ HAKU ON PÄÄTTYNYT. Tuleeko sinusta seuraavaksi Talent Marketing Consultant Emineen? Tämä kysymys on sinulle, joka olet meitä seuranneena pohtinut "pitäisikö laittaa Emineen avoin hakemus?". Nyt kannattaa. Olemme palkkaamassa hiljattain meillä aloittaneen Noran...
Case Valmet Automotive – Autoteollisuuden murros kuorruttaa rekrytoinnin arkea sekä sokerilla että chilillä
”Autoteollisuuden murros tarjoilee rekrytointiin tällä hetkellä sokeria: autoteollisuus on murroksessa oleva ala, jossa kasvu muun muassa sähköajoneuvopuolella tulee olemaan valtavaa. Se on iso mahdollisuus. Toisaalta se tarjoilee myös keskivahvaa chiliä: ainoana...
Haluaako etsimänne työnhakija lukea työpaikkailmoituksenne? – Podcast #98
Haluaako etsimänne työnhakija lukea työpaikkailmoituksenne? Jaksaako, viitsiikö ja pystyykö tehtävän kannalta ideaalin tyyppinen työnhakija lukemaan läpi sen tyyppisen ilmoituksen, jonka juuri kirjoititte ja julkaisitte? Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi...
Oma rekrytoijabrändi sosiaalisessa mediassa – Podcast #91
Oma rekrytoijabrändi sosiaalisessa mediassa - tuntuuko vieraalta ajatukselta? Mitä se edes tarkoittaa? Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa kerron sinulle rekrytoija, miten sinä voit hyödyntää sosiaalista mediaa omaa rekrytoijabrändiäsi...
#147 Miksi rekrytointi ja työnantajakuvan kehittäminen on syytä erottaa toisistaan? | Eminen podcast
Rekrytointi ja työnantajakuvan kehittäminen sekoitetaan toisiinsa edelleen yllättävän usein. Onhan niillä tekemistä toistensa kanssa. Ideaalitilanteessa yrityksen työnantajakuva on positiivinen ja vetovoimainen, ja vaikuttaa suotuisasti rekrytointionnistumisiin. ...
Miltä rekrytoinnin onnistuminen näyttää? Podcast jakso #85
Miltä rekrytoinnin onnistuminen näyttää? Onko rekrytointi onnistunut, jos saamme paljon hakemuksia? Ei tietenkään, mutta se saattaa parantaa rekrytointionnistumisen mahdollisuutta. Onko rekrytointi onnistunut, jos teemme työsopimuksen jonkun kanssa? Ei välttämättä....