Megatrendit, työnantajabrändi ja työn murros – Podcast jakso 32

Mitä työn murros tarkoittaa?

Miten työn murros vaikuttaa työnantajabrändin rakentamiseen?

Miten kasvuyritysten tulisi huomioida työn tulevaisuus?

Tämä Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcastin jakso jatkaa työnantajabrändin ydintä ja alkuperäistä roolia tarkastelevaa jakso-kokonaisuutta. Viime jaksossa käsiteltiin työnantajabrändäyksen historiaa. Tässä ja seuraavassa jaksossa käsitellään kahta työnantajabrändinkin rakentamiseen keskeisesti liittyvää megatrendiä.

Tässä jaksossa https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg kertoo mihin kysymyksiin työnantajabrändiä koskevassa markkinointiviestinnässä kannattaa vastata työn murrosta ja työn tulevaisuutta ajatellen.

Jakson sisältö:

Tässä jaksossa https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg käsittelee muun muassa seuraavia asioita:

  • Mitä työn murros oikeastaan tarkoittaa?
  • Sitran ja Demos Helsingin näkemys suomalaisen työn tulevaisuudesta
  • Mitkä asiat liittyvät työn murroksen megatrendiin Sitran ja Demos Helsingin tutkimuksen mukaan?
  • Mitä taitoja ja osaamista tulevaisuudessa tarvitaan?
  • Miten työnantajabrändiä rakennetaan työn murros ja työn tulevaisuus huomioiden?
  • Miten työn murros vaikuttaa työnantajabrändin rakentamiseen?
  • Mihin kysymyksiin yrityksen kannattaa työnantajana vastata rakentaessaan työn murroksen kestävää, vaikuttavampaa työnantajabrändiä?

Kuuntele jakso 

Kuuntele jakso Soundcloudissa 

Jakson kesto: 35:13 min

Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista

Eminen https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on moderneille kasvuyrityksille ja moderneille HR-ammattilaisille suunnattu podcast. https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg tarjoilee liiketoimintalähtöistä ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi. Vaikuttava Työnantajabrändi© on https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg Rantasen ja Eminen kehittämä konsepti moderniin työnantajabrändin rakentamiseen.

@rantanensusanna jakaa viikoittain käytännön vinkkejä, ideoita ja kokemuksia siitä, miten yritys voi vaikuttaa määrittämiinsä talent-yleisöihin modernin työnantajabrändin rakentamisen, eli tarinallistamisen ja HR-sisältömarkkinoinnin keinoin.

Löydä kaikki podcastin jaksot täältä >>

Jaksossa mainitut linkit:

Välähdyksiä työelämästä – Marjaana Toiminen 

Helsingin Sanomien listaamat 8 megatrendiä Eeran blogissa

Demos Helsingin raportti työn tulevaisuudesta

Lue myös:

Top 6 megatrends changing the face of HR and business

Tekesin työelämätutkimus 

header image for Instagram follower count matter less than view and like counts
09/04/2024

”Instagram follower count matters less than view and like counts”, says Adam Mosseri

#emineblogs Blog Header with text Using Trello in Employer Branding by Susanna Rantanen & Nora Nykänen
29/02/2024

Using Trello in Employer Branding

Blog header Improving inclusivity with modern employer branding
04/02/2024

Improving inclusivity in the workplace with modern employer branding [Susanna Keynote]

The 6 Benefits of Short-Form Videos blog header
18/01/2024

Lyhytvideoiden 6 etua

Saattaisit pitää myös näistä
header image for Instagram follower count matter less than view and like counts
09/04/2024

”Instagram follower count matters less than view and like counts”, says Adam Mosseri

#emineblogs Blog Header with text Using Trello in Employer Branding by Susanna Rantanen & Nora Nykänen
29/02/2024

Using Trello in Employer Branding

Blog header Improving inclusivity with modern employer branding
04/02/2024

Improving inclusivity in the workplace with modern employer branding [Susanna Keynote]