Mikä yhdistää hyvät työntekijäkokemukset ja asiakaskokemukset?
Miten hyvien kokemusten syntymistä johdetaan?
Mitä hyötyä yritykselle on siitä, että se tähtää hyviin työntekijäkokemuksiin?
Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista
Eminen https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg Rantasen juontama Vaikuttava työnantajabrändi© -podcast on suunnattu moderneille HR-ammattilaisille, jotka haluavat vaikuttaa omalla työllään edustamansa yrityksen liiketoimintastrategian toteuttamiseen ja bisneksen tavoitteiden saavuttamiseen. @rantanensusanna jakaa viikoittain käytännön vinkkejä, ideoita ja kokemuksia siitä, miten yritys voi vaikuttaa määrittämiinsä talent-yleisöihin modernin työnantajabrändin rakentamisen, eli tarinallistamisen ja HR-sisältömarkkinoinnin keinoin.
Tässä jaksossa https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg käsittelee työntekijäkokemuksia ja asiakaskokemuksia.
Jos yksi haluaa nukkua [lentokoneessa] rauhassa ja toinen haluaa syödä hyvin ja rauhassa, hyvä asiakaskokemus ei synny kultaisella keskitiellä, jossa tarjoillaan jonkin verran unirauhaa ja jonkin verran ruokarauhaa. – Professori Pekka Mattila, Aalto Executive
Jakson sisältö:
- Kokemuksen tuottamisen haaste
- Missä kokemukset syntyvät
- 4 tärkeää asiaa hyvien kokemusten johtamisessa euroiksi
- Tyytyväisyyden ja innostuksen välinen ero
- Tunnetason sitoutuminen ja kokemukset
Kuuntele jakso
Jakson kesto: 15:12 min
Jaksossa mainitut linkit:
Strategisesti ideaalit ammattilaiset
Kivakulttuuri vai strateginen kulttuuri
Trainers’ Housen Kirsi Ranin blogiartikkeli asiakaskokemuksesta