Mikä yhdistää työntekijäkokemukset ja asiakaskokemukset? – Podcast jakso 24

Mikä yhdistää hyvät työntekijäkokemukset ja asiakaskokemukset?

Miten hyvien kokemusten syntymistä johdetaan?

Mitä hyötyä yritykselle on siitä, että se tähtää hyviin työntekijäkokemuksiin?

Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista

Eminen https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg Rantasen juontama Vaikuttava työnantajabrändi© -podcast on suunnattu moderneille HR-ammattilaisille, jotka haluavat vaikuttaa omalla työllään edustamansa yrityksen liiketoimintastrategian toteuttamiseen ja bisneksen tavoitteiden saavuttamiseen. @rantanensusanna jakaa viikoittain käytännön vinkkejä, ideoita ja kokemuksia siitä, miten yritys voi vaikuttaa määrittämiinsä talent-yleisöihin modernin työnantajabrändin rakentamisen, eli tarinallistamisen ja HR-sisältömarkkinoinnin keinoin. 

Tässä jaksossa https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg käsittelee työntekijäkokemuksia ja asiakaskokemuksia.

Jos yksi haluaa nukkua [lentokoneessa] rauhassa ja toinen haluaa syödä hyvin ja rauhassa, hyvä asiakaskokemus ei synny kultaisella keskitiellä, jossa tarjoillaan jonkin verran unirauhaa ja jonkin verran ruokarauhaa. – Professori Pekka Mattila, Aalto Executive

Jakson sisältö:

  • Kokemuksen tuottamisen haaste
  • Missä kokemukset syntyvät
  • 4 tärkeää asiaa hyvien kokemusten johtamisessa euroiksi
  • Tyytyväisyyden ja innostuksen välinen ero
  • Tunnetason sitoutuminen ja kokemukset

Kuuntele jakso 

Kuuntele jakso Soundcloudissa

Jakson kesto: 15:12 min

Jaksossa mainitut linkit:

Strategisesti ideaalit ammattilaiset

Kivakulttuuri vai strateginen kulttuuri

Trainers’ Housen Kirsi Ranin blogiartikkeli asiakaskokemuksesta

#emineblogs Celebrating Success Magnet Awards 2024 Winners by Susanna Rantanen
02/05/2024

Celebrating Success: Magnet Awards 2024 Winners Shine Bright in Employer Branding Excellence

#emineblogs How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating by Susanna Rantanen
24/04/2024

How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating

header image for Instagram follower count matter less than view and like counts
09/04/2024

”Instagram follower count matters less than view and like counts”, says Adam Mosseri

#emineblogs Blog Header with text Using Trello in Employer Branding by Susanna Rantanen & Nora Nykänen
29/02/2024

Using Trello in Employer Branding

Saattaisit pitää myös näistä
#emineblogs Celebrating Success Magnet Awards 2024 Winners by Susanna Rantanen
02/05/2024

Celebrating Success: Magnet Awards 2024 Winners Shine Bright in Employer Branding Excellence

#emineblogs How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating by Susanna Rantanen
24/04/2024

How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating

header image for Instagram follower count matter less than view and like counts
09/04/2024

”Instagram follower count matters less than view and like counts”, says Adam Mosseri