Vaikuttavampi rekrytointi-ilmoitus: sisältö, rakenne ja call to actionit
Minkälainen rakenne, sisältö ja järjestys puree parhaiten kohderyhmään
Tässä jaksossa https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg kertoo miten rekrytointi-ilmoitus kirjoitetaan tavalla, jolla vaikutetaan paremmin lukijaan, eli rekrytoinnin kohdeyleisöön.
https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg käy läpi kehittämänsä työpaikkailmoitus-formaatin rakenteen kohta kohdalta kohderyhmän määrittelystä ilmoituksen call to actioneihin saakka. https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg Rantasen kehittämä työpaikkailmoituksen formaatti on testattu ja toimivaksi osoitettu sadoissa ja sadoissa vaativissa asiantuntijarekrytoinneissa.
Jakson sisältö
Tässä jaksossa puhutaan muun muassa seuraavista asioista:
- Kohderyhmän määritys: junior vai senior, aktiivinen vai passiivinen hakija
- Kohdeyleisön tarpeiden selvittäminen ja puhutteleminen
- Ilmoitustekstin rakenne, sisällön järjestys sekä kutsuvan otsikoinnin merkitys
- Tiiseri-ilmoituksen käyttö
- Avoimen tehtävän, odotusten sekä yrityksen talentille tarjoaman ratkaisun kuvaaminen
- Yrityskulttuurin ja työympäristön kuvaaminen
- Ilmoituksen call to actionit
Kuuntele jakso
Kuuntele jakso mobiilisti Soundcloudissa >>
Katso myös Eminen blogista: ”Miten hyvä työpaikkailmoitus kirjoitetaan”