Urasivutrafiikkia kasvattava sisältö – Podcast jakso 21
Minkälainen sisältö kasvattaa urasivutrafiikkia? Miksi meidän kannattaa tuottaa sisältöä, joka kasvattaa urasivujemme trafiikkia? Viime viikolla lupasin paljastaa teille, mitä kaikki talentit haluaisivat tietää, mutta kukaan ei rohkene kertoa. Jotta tämä tieto...
Rekryviestintä ja rekrymarkkinointi – mitä eroa? Podcast jakso 18
Rekrytointiviestintää on tietyn rekrytointiprosessin todennäköisille hakijoille kohdennettua viestintää. Rekrytointiviestinnän yleisin ja usein myös ainut viestintäväline on työpaikkailmoitus. Työpaikkailmoituksen lisäksi vaikuttavampi työnantaja sisällyttää...
Miksi HR-sisältömarkkinointi on hyvä tapa tavoittaa ideaalit osaajat?
Eminen HR-sisältömarkkinointi on yksi niistä syistä, jonka seurauksena minä löysin unelmieni työpaikan ja työkaverit. Minun tarinani on siis hyvä esimerkki HR-sisältömarkkinoinnin tehosta. HR-sisältömarkkinointi tarkoittaa laadukkaiden sisältöjen avulla vaikuttamista...
HR Somessa: HR-markkinoinnin työkalupakki – Podcast jakso 13
HR-markkinoinnin tyypillisin keino, eli työpaikkailmoitus tavoittaa vain pienen osan potentiaalisesta ja tavoittelemastamme kohdeyleisöstämme. Miten moderni HR-ammattilainen hyödyntää sosiaalista mediaa? Mitä keinoja HR-markkinoinnin työkalupakista pitäisi löytyä?...
Mitä talentit haluavat tietää yrityksestä työpaikkana? Podcast jakso 11
Tiedätkö sinä, mitä asiantuntija haluaa tietää yrityksestänne työpaikkana? Välitämmekö heillä tällä hetkellä sellaista tietoa, joka voittaa heidän huomionsa, herättää heidän kiinnostuksensa ja saa heidät sitoutumaan meihin potentiaalisena tulevaisuuden...
Modernin HR-ammattilaisen sosiaalinen media (infograafi)
Miltä näyttää modernin HR-ammattilaisen sosiaalinen media, ja miten sosiaalista mediaa kannattaa tänä päivänä HR-tarpeissa käyttää? Modernin HR-ammattilaisen sosiaalinen media Koostin oheiseen infograafiin omat suositukseni niistä sosiaalisen median...
Julkaisukalenteri HR-markkinoijan some-työkaluna – Podcast-jakso 7
Julkaisukalenteri HR-markkinoijan some-työkaluna. Meidän HR-markkinoijien on vielä haastavaa saada yritysjohdolta riittävästi markkinointibudjettia HR-tarpeiden tukemiseen. HR koetaan tukifunktiona, jonka budjetti halutaan pitää mahdollisimman minimaalisena, ja siitä...
24 sisältöideaa HR-markkinoinnin tekijöille – podcast jakso 6
Tässä Vaikuttava työnantajabrändi -podcastin jaksossa Susanna avaa sinulle tarkemmin aiemmin bloggaamansa 24 sisältöideaa HR-markkinointiin. Tämän jakson kuuntelemiseen kannattaa varata kynä ja paperia, tai kuunnella jakso vaikka pariin kertaan, jotta ideat...
Mitä HR-sisältömarkkinointi tarkoittaa ja miten se eroaa bloggaamisesta – Podcast jakso 5
Tämän jakson aiheena on HR-sisältömarkkinointi ja miten se eroaa bloggaamisesta. HR-sisältömarkkinointi on yksi HR-markkinoinnin ja työnantajakuvan rakentamisen keino. Markkinoinnissa on jo pidempään sekä puhuttu että tehty sisältömarkkinointia....
Kirjoita vaikuttavampia uratarinoita – Podcast jakso 3
Kirjoita parempia uratarinoita! Uratarina on rekrytointi-ilmoituksen ohella kenties pitkäikäisimpiä HR-markkinoinnin keinoja. Erityisesti isojen organisaatioiden urasivujen pääasiallinen sisältö koostuu työntekijöiden uratarinoista. Nykymuodossaan uratarinat ovat...