Kivakuvat ja muut valokuvat HR-markkinoinnissa – Podcast jakso 57
Valokuvat ovat yksi keskeinen HR-markkinoinnin sisältömuoto ja viestinnän väline. "Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa," on sanontana varsin oiva. Se kiteyttää hyvin tämän jakson ydinviestin valokuvan roolista HR-markkinoinnissa. Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi...
Videokuvausten suunnittelu – nappaa tästä 3 vinkkiä
Videokuvausten suunnittelu varmistaa sen, että valmiista videoista tulee toivotunlaisia. Yhä useampi yritys tekee työnantajakuvallista viestintää juuri videoiden muodossa, sillä ne mahdollistavat erinomaisen keinon talent-yleisöön vaikuttamiseen, välittävät aitoa...
HR-markkinoinnin aktivointi lomakauden jälkeen – Podcast jakso 53
Onko mielessäsi HR-markkinoinnin aktivointi ja käynnistäminen lomakauden jälkeen? Lomalta palatessa monella menee hetki, että ylipäätään salasanat muistuvat taas mieleen. Miten on HR-markkinoinnin laita? Mistä aloittaa? Mitä kannattaisi tehdä? Tässä Vaikuttava...
HR-markkinointi ja työnantajabrändin rakentaminen – mitä eroa niillä on?
Mitä eroa on HR-markkinoinnilla ja työnantajabrändin rakentamisella? Sitä meiltä usein kysytään. Kun katsot yllä olevan kuvan kannettavaa tietokonetta, mitä näet? Näet tarroja, jotka selkeästi tarkoittavat jotain, mutta et tiedä mitä. Ne eivät merkitse...
Podcastissa esittelyssä: Blogimarkkinointi-kirja – Jakso 45
Esittelyssä: Blogimarkkinointi Julkaisuvuosi: 2011 Kirjoittajat: Katleena Kortesuo ja Jarkko Kurvinen Kustantaja: Talentum Sivut: 188 Tässä ja seuraavissa kahdessa podcast-jaksossa esittelen yhteensä kolme kirjaa, joita suosittelen lämpimästi Vaikuttavamman...
Keskeisimmät Instagram trendit vuonna 2018 – Podcast jakso 41
Mitä globaali State of Instagram Marketing 2018 -raportti kertoo Instagramin käytöstä ja käyttäjistä? Mihin suuntaan Instagram-markkinointi on raportin mukaan menossa? Miten yritykset käyttävät Instagramia vuonna 2018? Mitä tavoitteita Instagram-markkinoinnille voi...
Instagram B2B-markkinoinnin alustana – Podcast jakso 40
Toimiiko Instagram-markkinointi myös B2B-yrityksille? Miten pienten ja keskisuurten yritysten kannattaa toteuttaa Instagram-markkinointia? Mitä kaikkea Instagram oikeastaan tarjoaakaan B2B-markkinoinnin alustana? Mistä tietää, onko Instagramiin käytetystä ajasta...
Instagram-suunnitelma – Case Emineland – OSA 1
Instagram-suunnitelma voi olla osa yrityksen sosiaalisen median julkaisusuunnitelmaa tai ns. editorial-kalenteria. Suunnitelman ja kalenterin käyttö ohjaa käyttämään sosiaaliseen mediaan uppoavan työajan pelkästään hyödylliseen tekemiseen, josta syntyy oikeita...
Mitä inbound rekrytointi tarkoittaa? Podcast jakso 26
Mitä inbound rekrytointi tarkoittaa? Miten sitä tehdään? Miten se parantaa rekrytoinnissa onnistumisessa? Inboundilla viitataan toimenpiteisiin, joiden tavoitteena on saada yritykselle mieluinen yleisö itse toimimaan tavalla, joka on yritykselle suotuisa....
Talent on tarinan sankari – mitä se tarkoittaa? Podcast jakso 22
Talent on tarinan sankari. Mitä se tarkoittaa ja miten sinä voit tätä tietoa HR-markkinoijana hyödyntää? Tyypillinen yritysviestintä keskittyy kertojansa ihmeellisyyteen ja puuduttaa yleisönsä Kautta aikojen yritysten viestintä sekä asiakkaille että työnhakijoille on...