Millaiset ovat hyvät urasivut? 3 asiaa, jotka löytyvät houkuttelevilta urasivuilta
Urasivut ovat asiakaskohderyhmälle suunnattujen verkkosivujenne tapaan yrityksenne ikioma media, jonka kohderyhmänä ovat tavoittelemanne ideaalit talentit. Hyviltä urasivuilta löytävät kiinnostavaa sisältöä niin aktiiviset kuin passiivisetkin työnhakijat. Nykyään...
Tarinallistettu viesti osaajamarkkinoinnissa – tee se näin [podcast #107]
Tarinallistettu viesti osaajamarkkinoinnissa toimii, koska aivomme rakastavat tarinoita. Tarina noudattaa tiettyä kaavaa, joka mahdollistaa lukijan vaikuttumisen ja inspiroitumisen. Tarinallistettu viesti tulee todennäköisemmin ymmärrettyä toivotulla...
Mitä on tarinankerronta markkinoinnissa ja miksi se kannattaa? [podcast #105]
Tarinankerronta markkinoinnissa on yksi tehokkaimmista keinoista saada viesti perille vastaanottajalle ja saada yleisö toimimaan sen mukaan. Tiesitkö, että tarinat ovat ainut kommunikaation muoto, jossa vaikutetaan jokaiseen aivojen osa-alueeseen? "Mikään muu...
Vaikuttavan blogin kirjoittaminen – käytä näitä selkeitä ja helppoja tehokeinoja
Vaikuttavan ja vetovoimaisen blogin kirjoittaminen saattaa tuntua välillä vaikealta. Tuntuuko sinustakin, ettet saa blogeista tarpeeksi napakoita ja selkeitä? Taistelemme verkossa jatkuvasti lukijoiden huomiosta, sillä sisältöä on niin valtava määrä. Haluaisitko...
Informaatioajan Hakijan Polku ja työnantajakuvan kehittäminen
Informaatioajan Hakijan Polku™️ visualisoi työnantajakuvan kehittäjälle, miten työnantajakuvaviestintämme ja -markkinointimme ideaalisti vaikuttaa tavoittelemamme osaajan matkaan hakijan polulla kohti yritykselle ja hänelle hyödyllistä yhteistä konversiopistettä....
#125 Onko teillä hyvät urasivut? | Vaikuttava Työnantajabrändi -podcast
Mitä hyvät urasivut pitävät sisällään? Mitä hyvät urasivut ylipäätään tarkoittavat? Eikö "hyvä" ole kuitenkin subjektiivinen käsitys? Urasivut ovat rekrytoinnille sama kuin yrityksen tuotteita ja palveluita koskevat verkkosivut myynnille. Urasivut ovat myös ainoa...
Case SOK – 6 kk koulutusjakso antoi sysäyksen strategisen työnantajakuvaviestinnän tekemiselle
Kuvittelepa tilanne. Elät kiireistä HR-asiantuntijan arkea. Samaan aikaan työpöydälläsi ovat niin rekrytoinnin kuin yrityksesi työnantajakuvan kehittämisen tavoitteet. Aika on rajallista, joten tehtäviä on priorisoitava. Haluat varmistua, että toimenpiteet,...
5 tapaa mokata HR-markkinointi – Podcast jakso 77
Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa Susanna kertoo, mitkä ovat tyypillisimmät tavat mokata HR-markkinointi. Jakson kesto: 28:30 min.
Neljä nousevaa employer branding -trendiä vuodelle 2021
Mitkä employer branding -trendit nousevat mielestäni trendilistan kärkeen vuonna 2021? Näin vuoden alussa minulla on tapana tutkailla kristallipalloa ja ennustaa tulevan vuoden trendejä. Miltä employer branding näyttää vuonna 2021? Mihin modernit kasvuyritykset...
#122 HR-markkinoinnin funnel | Vaikuttava Työnantajabrändi -podcast
HR-markkinoinnin funnel kuuluu modernin työnantajakuvan kehittäjän ja työnantajabrändin rakentajan työkalupakkiin. Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa esitelty ja käsitelty HR-markkinoinnin funnel on strategisesti suunniteltu HR-markkinoinnin kanava-...