Onnistu rekrytoinneissa
Työpaikkailmoitukset, rekrytointiviestintä, rekrytointimarkkinointi ja rekrytointikampanjat sosiaalisessa mediassa.
Vaikuttavampaa rekrytointiviestintää
Paranna rekrytointionnistumista paremmilla viesteillä, vaikuttavammilla sisällöillä ja tehokkaimmilla markkinointikampanjoilla. Teemme kaikki sisällöt ja kampanjat asiakkaan omalla brändillä.
Vaikuttava Työpaikkailmoitus©️
Tämä kehittämämme työpaikkailmoituksen malli on todella tehokas! Sillä on saatu aikaan jopa menestyneen IT-firman ”rekrytointitsunami”!
Kartoitamme rekrytoivan esihenkilön kanssa tehtävän luonteen ja keskeiset tavoitteet sekä tehtävän kannalta ideaalin osaajapersoonan.
Kirjoitamme ilmoitustekstin puolestanne alusta loppuun.
Rekrytointikampanjat sosiaalisissa medioissa
Sosiaalinen media on valtavan hyvä paikka markkinoida ja mainostaa yritysten rekrytointitarpeita ja rekrytointisisältöjä.
Suunnittelemme ja toteutamme kampanjat puolestanne omalla nimellänne ja brändillänne avoimen tehtävän hakuprofiilin kannalta optimaalisissa sosiaalisissa medioissa.
Muu sisällöntuotanto
Toteutamme monipuolista osaajamarkkinoinnin sisältöä työpaikkailmoituksista rekrytoinnin kampanjasivustoihin, urasivusuunnitelmista urasivujen sisältöihin, uratarinoista, blogiartikkeleihin sekä valokuvapankeista podcasteihin ja videoihin.
Kaikki nimenomaan tavoittelemillenne osaajayleisöille kohdennettuina.

“Saimme pari todella kovaa rekryä, joista toinen on nyt meidän frontin kulmakiviä ja toinen meidän CTO. Hakemuksista jäi puuttumaan se perinteinen huttu. Tämä meni ihan nappiin. ”
Mika Suominen, Druid
“Tulokset puhuvat puolestaan. Rekryviestintämme on totisesti huomattu, ja se on provosoinut keskustelua ja kommentointia niin sosiaalisessa mediassa kuin neukkareissa ja fudiskentän laidallakin. Vaikuttajiksi laskettavat ihmiset jakavat mainoksiamme edelleen omille verkostoilleen. Asiakkaat ja työnhakijat kommentoivat säännöllisesti meidän ’loistavaa brändiä’.
Juha Huttunen, Rakettitiede
MIKSI REKRYTOINTI EI PURE?
Rekrytointi ei pure, jos tavoittelemanne osaajat eivät ole aktiivisesti työnhaussa.
Rekrytointiviestit eivät useimmiten ole passiivisille työnhakijoille relevantteja, kiinnostavia, eikä olennaisia.
Miksi? Siksi, että tässä informaatiotulvassa meihin kohdistuu loputon virta kaupallisia viestejä, pyyntöjä ja kehoituksia klikkaamaan, latamaan, lukemaan, kuuntelemaan ja katsomaan.
TIEDÄTKÖ, MILLOIN ON OPTIMAALISINTA KÄYNNISTÄÄ REKRYTONTI?
Milloin on optimaalisinta käynnistää rekrytointi?
Olen pistänyt lähes 20 vuoden HR-urani aikana merkille, että rekrytoinneissa ja työnhaussa on täällä Suomessa tunnistettavissa muutama säännöllinen trendi, jotka huomioimalla rekrytointionnistumista voidaan optimoida erityisesti passiivisten hakijoiden suhteen.
Rekrytointien suunnitteleminen kannattaa. Tiedän HR-ihmisenä, että ei se aina ole meistä kiinni vaan rekrytoivista esimiehistä…
Mitä jos teidänkin rekrytointiviestit olisi viritetty vaikuttavuudeltaan viimeisen päälle kuntoon?
Tai varaa suoraan sinulle sopiva aika puhelinkeskusteluun tai tapaamiseen.