Leo +358 40 707 6183 | Tanja +358 40 675 2123 experience@emine.fi

Onnistu rekrytoinneissa

Työpaikkailmoitukset, rekrytointiviestintä, rekrytointimarkkinointi ja rekrytointikampanjat sosiaalisessa mediassa.

Vaikuttavampaa rekrytointiviestintää

Paranna rekrytointionnistumista paremmilla viesteillä, vaikuttavammilla sisällöillä ja tehokkaimmilla markkinointikampanjoilla. Teemme kaikki sisällöt ja kampanjat asiakkaan omalla brändillä.

h

Vaikuttava Työpaikkailmoitus©️

Tämä kehittämämme työpaikkailmoituksen malli on todella tehokas! Sillä on saatu aikaan jopa menestyneen IT-firman “rekrytointitsunami”!

Kartoitamme rekrytoivan esihenkilön kanssa tehtävän luonteen ja keskeiset tavoitteet sekä tehtävän kannalta ideaalin osaajapersoonan. 

Kirjoitamme ilmoitustekstin puolestanne alusta loppuun. 

y

Rekrytointikampanjat sosiaalisissa medioissa

Sosiaalinen media on valtavan hyvä paikka markkinoida ja mainostaa yritysten rekrytointitarpeita ja rekrytointisisältöjä. 

Suunnittelemme ja toteutamme kampanjat puolestanne omalla nimellänne ja brändillänne avoimen tehtävän hakuprofiilin kannalta optimaalisissa sosiaalisissa medioissa.

k

Muu sisällöntuotanto

Toteutamme monipuolista osaajamarkkinoinnin sisältöä työpaikkailmoituksista rekrytoinnin kampanjasivustoihin, urasivusuunnitelmista urasivujen sisältöihin, uratarinoista,  blogiartikkeleihin sekä valokuvapankeista podcasteihin ja videoihin.

Kaikki nimenomaan tavoittelemillenne osaajayleisöille kohdennettuina.

Tai varaa suoraan sinulle sopiva aika puhelinkeskusteluun tai tapaamiseen.

Varaa aika Leon kalenterista >>

Varaa aika Tanjan kalenterista >>

”Saitte aikaan varsinaisen rekrytsunamin. Saimme muutamassa viikossa enemmän hakemuksia kuin koko edeltävänä vuonna!”

Jonne Seppä, (silloin Director, Solita Oy)

“Kokonaisuus rekrytointi-ilmoituksista alkaen on myyvempi ja enemmän kiinnostusta herättävä. Spontaani palaute hakijoilta “niin kiinnostava, että oli pakko hakea” kertoo siitä erosta; kirjoitetaanko me vaatimuslistaa vai myynti-ilmoitusta. Eminellä on kaikilla kirjoittajilla rekrytointiin istuva myynnillinen ote.“

“Eminen kanssa ei ole ollut sellaista fiilistä, että on [sama] palvelu ja tuote, jota myydään kaikille. Palloteltiin Leon kanssa yhdessä ja saatiin asiantuntijanäkemystä myös siitä, mitä ei ehkä kannata tehdä. Sen takia mulle tuli vahva luottamuksen tunne ja freshi fiilis firmasta. Tosi asiallinen ja ammattimainen, hyvät referenssit. Tampereella ei moni tuntenut Emineä, mutta nyt tuntee. Olen kehunut, että [Emine] on helmi, jota ei kannata menettää. “

Tiina Lautalahenkilöstöjohtamisen ja työhyvinvoinnin asiantuntija

“Emine ei ole päästänyt helpolla, mikä on tosi hyvä juttu. Eminellä on VAHVA rekrymarkkinoinnin osaaminen; kyky yhdistää rekrytointi, markkinointi ja kulttuurin tuominen näkyväksi rekrymarkkinoinnissa. Emine osaa asettua työnhakijan saappaisiin. Se on äärimmäisen arvokasta.”

Elina Mauno

“Saimme pari todella kovaa rekryä, joista toinen on nyt meidän frontin kulmakiviä ja toinen meidän CTO. Hakemuksista jäi puuttumaan se perinteinen huttu. Tämä meni ihan nappiin. ” 

Mika Suominen, Druid

“Tulokset puhuvat puolestaan. Rekryviestintämme on totisesti huomattu, ja se on provosoinut keskustelua ja kommentointia niin sosiaalisessa mediassa kuin neukkareissa ja fudiskentän laidallakin. Vaikuttajiksi laskettavat ihmiset jakavat mainoksiamme edelleen omille verkostoilleen. Asiakkaat ja työnhakijat kommentoivat säännöllisesti meidän ’loistavaa brändiä’. 

Juha Huttunen, Rakettitiede

MIKSI REKRYTOINTI EI PURE?

Rekrytointi ei pure, jos tavoittelemanne osaajat eivät ole aktiivisesti työnhaussa. 

Rekrytointiviestit eivät useimmiten ole passiivisille työnhakijoille relevantteja, kiinnostavia, eikä olennaisia.

Miksi? Siksi, että tässä informaatiotulvassa meihin kohdistuu loputon virta kaupallisia viestejä, pyyntöjä ja kehoituksia klikkaamaan, latamaan, lukemaan, kuuntelemaan ja katsomaan.

Lue koko juttu >>

TIEDÄTKÖ, MILLOIN ON OPTIMAALISINTA KÄYNNISTÄÄ REKRYTONTI?

Milloin on optimaalisinta käynnistää rekrytointi?

Olen pistänyt lähes 20 vuoden HR-urani aikana merkille, että rekrytoinneissa ja työnhaussa on täällä Suomessa tunnistettavissa muutama säännöllinen trendi, jotka huomioimalla rekrytointionnistumista voidaan optimoida erityisesti passiivisten hakijoiden suhteen. 

Rekrytointien suunnitteleminen kannattaa. Tiedän HR-ihmisenä, että ei se aina ole meistä kiinni vaan rekrytoivista esimiehistä…

Lue koko juttu >>

Mitä jos teidänkin rekrytointiviestit olisi viritetty vaikuttavuudeltaan viimeisen päälle kuntoon?

Tai varaa suoraan sinulle sopiva aika puhelinkeskusteluun tai tapaamiseen.

Varaa aika Leon kalenterista >>

Varaa aika Tanjan kalenterista >>