Case Second Nature Security ”Valkohattuhakkeri”

Asiakasyritys: Second Nature Security (2NS) on suomalainen tietoturvan tarkastamiseen, varmentamiseen, kehittämiseen ja kouluttamiseen keskittyvä tietoturvan asiantuntijayritys. 2NS:n osaamisen kärki on ennen kaikkea sovellus- ja ohjelmistokehityksen tietoturvassa. 2NS:n asiakkaita ovat mm. Finnair, SATO, CSC, Affecto ja Neste Oil.

Projekti: Kohdennettu rekrytointimarkkinointi tietoturva-asiantuntija-hakuun

Toimenpiteet:

  • Asiakasyrityksen yrityskulttuurin sekä rekrytointitarpeen profilointi
  • Hakuilmoituksen kirjoittaminen ja julkaisu asiakkaan kanssa sovituissa hakukanavissa
  • Feature artikkelin teemoitus, kirjoittaminen ja julkaisu Behind the Job Scenes -blogissa
  • Kohdennettu mainoskampanja sosiaalisessa mediassa
  • Tuotetun materiaalin jakelu kymmenissä kanavissa verkossa ja sosiaalisessa mediassa
  • Asiakasyrityksen yrityskulttuurin ja ainutlaatuisten työnantajakilpailuvalttien esilletuonti kohdennetussa viestinnässä
  • Viikoittaiset materiaalien nostot valituissa medioissa ja kanavissa koko hakuajan

Etsimme Eminen rekrytointimarkkinoinnin avulla joukkoomme valkohattuhakkeria eli tietoturva-asiantuntijaa, joka kykenee löytämään haavoittuvuuksia asiakkaidemme järjestelmistä, jotta niistä saadaan tietoturvallisia.

Haluamme tarjota asiakkaillemme vain parasta ja sen vuoksi pidämme erittäin korkean vaatimustason työntekijöidemme luonteenpiirteiden ja teknisen osaamisen osalta. Eminen palvelu oli kuin luotu tarpeisiimme. Tiesin toki, että olemme mielenkiintoinen työnantaja, mutta emme ole ehkä osanneet riittävästi ilmentää asiaa. Lisäksi oikean kohderyhmän tavoittaminen on ollut haastavaa.

Eminen Iida onnistui hienosti molemmissa, sekä tarinamme kertomisessa että kohderyhmän tavoittamisessa. Nyt tiedän, että osaajat löytyvät ja heidät voidaan saada hakemaan meille. Bonuksena kampanjasta saimme positiivista näkyvyyttä myös yrityksenä. Maksoin laskun ilolla.”

Mika Holmberg, toimitusjohtaja, 2NS

Blog header #eminenblogissa Työnantajamielikuvan kehittäminen ja budjetti
06/09/2023

Työnantajamielikuvan kehittämisen budjetti

YouTube Thumbnail #146 Figuring out this thing called life, career and being a great boss with Suzy Welch  - Building a modern, magnetic employer brand podcast with Susanna Rantanen
01/09/2023

Videohaastattelussa Suzy Welch: Inspiroiva työura, hyvä johtajuus ja kokonaisvaltainen elämä

Blog header #eminenblogissa Sosiaalinen rekrytointi osana rekrytointistrategiaa
05/06/2023

Sosiaalinen rekrytointi osana rekrytointistrategiaa

Blog header #eminenblogissa Työntekijälähettilyys - Eminen suositukset kesälaitumille
31/05/2023

Työntekijälähettilyys – Eminen suositukset kesälaitumille

Saattaisit pitää myös näistä
Blog header #eminenblogissa Työnantajamielikuvan kehittäminen ja budjetti
06/09/2023

Työnantajamielikuvan kehittämisen budjetti

YouTube Thumbnail #146 Figuring out this thing called life, career and being a great boss with Suzy Welch  - Building a modern, magnetic employer brand podcast with Susanna Rantanen
01/09/2023

Videohaastattelussa Suzy Welch: Inspiroiva työura, hyvä johtajuus ja kokonaisvaltainen elämä

Blog header #eminenblogissa Sosiaalinen rekrytointi osana rekrytointistrategiaa
05/06/2023

Sosiaalinen rekrytointi osana rekrytointistrategiaa