Blogit

Informaatioajan Hakijan Polku ja työnantajakuvan kehittäminen

Informaatioajan Hakijan Polku ja työnantajakuvan kehittäminen

Informaatioajan Hakijan Polku kuvaa sitä, miten tavoittelemamme osaaja ideaalisti kulkee hakijan polullaan kohti yritystämme. Eminen käyttämä, Informaatioajan Hakijan Poluksi kuvaamani polku ottaa huomioon digitaaliselle ajalle ominaisen informaatiokohinan....

#121 Miten esimies vaikuttaa työntekijäkokemuksiin | Eminen podcast

Esimies vaikuttaa työntekijäkokemuksiin suoraan ja tuntuvasti. Mitä kauempana johtaja on työntekijän arjesta, sitä pienempi vaikutus hänellä puolestaan on. Lähiesimiehen vaikutus on sen sijaan merkittävä.  Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa...

Mainonta Instagramissa –  Kuinka saada hyviä tuloksia?

Mainonta Instagramissa – Kuinka saada hyviä tuloksia?

Mainonta Instagramissa on jatkuvasti suositumpaa. Se tarkoittaa, että kilpailu kasvaa – ja niin myös klikkihinnat. Nyt jos koskaan on hyvä hetki hyödyntää mainontaa Instagramissa niin työnantajakuvamarkkinoinnissa kuin rekrytointimarkkinoinnissakin. Instagram on...

Facebook-videot rekrytointimarkkinoinnissa – huomioi nämä

Facebook-videot rekrytointimarkkinoinnissa – huomioi nämä

Facebook-videot osana rekrytointimarkkinointia ja -viestintää ovat nouseva trendi-ilmiö, jolle ei näy loppua. Videot ovat tulleet jäädäkseen Facebookin ja Instagramin julkaisuvirtoihin, jotka täyttyvät visuaalisesta tarinankerronnasta. Oletko jo hyödyntänyt videoita...

Instagram Stories HR:n työkaluna – 4 sisältöideaa

Instagram Stories HR:n työkaluna – 4 sisältöideaa

Instagram Stories on reaaliaikainen ja astetta interaktiivisempi laajennus jo tutuksi tulleeseen Instagram-feediin. Sen avulla voi julkaista kuvia tai lyhyitä videoita ja ne jäävät näkyviin 24 tunniksi kerrallaan. Jos tiedät, mitä Snapchatissa tehdään, kysymys on siis...

Kuinka kasvattaa yritysprofiilin Instagram-näkyvyyttä?

Kuinka kasvattaa yritysprofiilin Instagram-näkyvyyttä?

Kuinka kasvattaa yrityksen Instagram-näkyvyyttä Instagramin algoritmeja hyödyntäen? Koska teemme tavoitteellista HR-sisältömarkkinointia, kannattaa meidän tavoitella sisällöillemme parasta mahdollista näkyvyyttä sekä yleisöä. Sisältöjen keräämää yleisöä ja...

Yrityskulttuuri: Töissä ei saa olla hauskaa

Yrityskulttuuri: Töissä ei saa olla hauskaa

Olin teini-iässä kesätöissä paikallisessa puutarhassa. Nuorena saadut työkokemukset jäävät mieleen. Tämä erityisesti. Vielä 25 vuoden jälkeenkin jaksan käyttää tätä esimerkkiä puhuessani johtamisesta, yrityskulttuurista ja työntekijäkokemuksista. Tapahtui eräänä...

5 vinkkiä yrityskulttuurin kehittämiseen

5 vinkkiä yrityskulttuurin kehittämiseen

Jo vuosi sitten Deloitten Human Capital Trends -tutkimus nosti yrityskulttuurin yritysjohdon TOP 3 -listaan akuuteimmista bisneshaasteista. Vuosi sitten 54 % yrityspäättäjistä oli tätä mieltä. Juuri julkaistun vuoden 2016 tutkimusraportin mukaan jo 86 %...

Kurkistuksia Googlen johtamiskulttuuriin

Kurkistuksia Googlen johtamiskulttuuriin

  Tämä englannin kielinen videoklippi on Ventures Podcast, jossa haastatellaan Lazlo Bockia Googlen kulttuurista.  *** Suhtaudun intohimoisesti vahvan yrityskulttuurin kehittämiseen ja strategiakytkökseen, ja sen lisäksi että opiskelen organisaatiokulttuurin...

Korvaa organisaatiograafi kulttuurilla

Korvaa organisaatiograafi kulttuurilla

Tiedättekö miksi yrityksillä tuppaa olemaan tiukka struktuuri, kontrolli ja organisaatiograafit? Siksi, että on niin paljon helpompaa piirtää sääntöjä, toimintaohjeistuksia ja päätösvaltaviivoja kuin kuvata yrityksen missiota, visiota, arvomaailmaa, uskomuksia,...

Facebookin käänteinen johtamiskulttuuri

Facebookin käänteinen johtamiskulttuuri

Vietin viime viikon Piilaaksossa muun muassa tutustumassa paikalliseen yrittämiseen, johtamiseen ja työelämään. Visiitti Facebookille oli erityisen inspiroiva. Saimme kuulla Facebookin johtamiskulttuurista, jonka keskiössä ovat yksilön valta, vapaus ja vastuu...

Ei tuloksia

Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.

Case Druid – nappiin mennyt kampanja ja onnistunut rekrytointi

Case Druid – nappiin mennyt kampanja ja onnistunut rekrytointi

Rekrytointitarve: Drupal-kehittäjät Rekrytointikampanjan sisältö:  Profilointi, ilmoitus & artikkeli Kohdennettu rekrytointimarkkinoinnin kampanja verkossa ja sosiaalisessa mediassa (noin 60 kanavaa ja syötettä) Maksulliset mediat: Stack Overflow Careers,...

Kärkiosaajien sielunelämää

Kärkiosaajien sielunelämää

Kaikki me haluamme mielellämme palkata “alan huippuosaajat”, “tulevaisuuden starat” ja ne “hiomattomat timantit”. Mutta miten siinä voi oikeasti onnistua? Ainakin ymmärtämällä paremmin kärkiosaajan sielunelämää ja arvioimalla...