Leo +358 40 707 6183 | experience@emine.fi

#131 Facebook-mainonta ja HR-markkinointi | Eminen podcast

#131 Facebook-mainonta ja HR-markkinointi | Eminen podcast

Alkuperäinen julkaisu 9.3.2020 Kuuluuko Facebook-mainonta HR-markkinoinnin strategiaan tai mediavalintoihin? Facebookin mainostyökalu (ads manager) on kenties kaikkien aikojen paras mainostyökalu yritysten markkinoinnin työkalupaletissa. Facebook-mainonnan ekosysteemi...

3 ilmaista sovellusta Instagram-sisällöntuotantoon

3 ilmaista sovellusta Instagram-sisällöntuotantoon

Nappaa tästä blogiartikkelista kolme sovellusvinkkiä helppoon Instagram-sisällöntuotantoon ja Instagram-markkinointiin! Instagram on erinomainen sosiaalinen media Vaikuttavan Työnantajabrändin rakentamiseen. Voimme hyödyntää Instagramia sekä talent-vaikuttajien esille...

#118 Sosiaalisen median trendit HR-markkinoinnissa vuonna 2020

#118 Sosiaalisen median trendit HR-markkinoinnissa vuonna 2020

Tulevan vuoden sosiaalisen median trendit ovat taas ajankohtainen puheenaihe. Vaikuttavan työnantajabrändin rakentajat hyödyntävät sosiaalista mediaa monipuolisesti työssään. Voidaksemme hyödyntää sosiaalista mediaa meille optimaalisesti, on meidän tietysti pysyttävä...

#113 Työnantajabrändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa

#113 Työnantajabrändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa

Työnantajabrändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa on yhä tärkeämpää osaajapulasta kärsiville kasvuyrityksille. Sosiaalinen media on muuttanut markkinointia radikaalisti. Jokainen meistä voi olla oma mediansa ja rakentaa omaa yleisöä sosiaalisessa mediassa. Tämä on...

Someringit Instagramissa – Podcast jakso #103

Someringit Instagramissa – Podcast jakso #103

Oletko huomannut someringit Instagramissa? Mikä ylipäätään on somerinki? Miten somerinki toimii? Mitä hyötyä someringistä voisi olla HR-markkinoinnissa? Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa puhutaan someringeistä, (englanniksi social media pods),...

Videomarkkinointi HR-markkinoinnin työkalupakissa

Videomarkkinointi HR-markkinoinnin työkalupakissa

Videomarkkinointi on ehdottomasti HR-markkinoinnin työkalupakissa vuonna 2019. Sivuutamme herkästi videot osana HR-sisältöpankkiamme, koska ajattelemme niiden olevan liian kalliita ja työläitä toteuttaa. On totta, että suunnittelemattomat videotuotannot tulevat...

Uusi työpaikka: Mihin kokenut tulokas kiinnittää huomiota?

Uusi työpaikka: Mihin kokenut tulokas kiinnittää huomiota?

Uusi työpaikka Eminessä on ollut pitkään unelmani, ja nyt perehdytys uuteen työhön on tiiviisti käynnissä. Tänään on 24. työpäiväni täällä. Uunituoreena eminaattorina olen jo hiukan päässyt näkemään, kuinka hyvin ennakkokäsitykseni, mielikuvani ja odotukseni Eminestä...

Pari ajatusta aiheesta rekrytointitoimialan kehittäminen

Pari ajatusta aiheesta rekrytointitoimialan kehittäminen

Rekrytointitoimialan kehittäminen on ollut mielessäni tiiviisti viimeiset pari viikkoa. Olin nimittäin finaalissa ehdolla Vuoden Rekrytointitoimialan kehittäjä -palkinnon saajaksi.  Palkinto jaettiin viime torstaina pidetyssä Rekrygaalassa kollegalleni Juho...

Tiedätkö milloin on optimaalisinta käynnistää rekrytointi?

Tiedätkö milloin on optimaalisinta käynnistää rekrytointi?

Milloin on optimaalisinta käynnistää rekrytointi? Olen pistänyt yli 17* vuoden HR-urani aikana merkille, että rekrytoinneissa ja työnhaussa on täällä Suomessa tunnistettavissa muutama säännöllinen trendi, jotka huomioimalla rekrytointionnistumista voidaan optimoida...

Miksi rekrytointi ei pure?

Miksi rekrytointi ei pure?

Miksi rekrytointi ei pure? Tätä kysyy moni asiakkaamme. Kasvuyritys, joka skaalaa liiketoimintaansa ja tarvitsee jopa jatkuvalla syötöllä uusia osaajia turhautuu, kun rekrytointi ei tuota systemaattisesti haluttua lopputulosta. Missä ne osaajat oikein ovat? Miten...

Avoin hakemus on inbound liidi

Avoin hakemus on inbound liidi

Miten teidän organisaatiossanne suhtaudutaan avoimiin hakijoihin? Innosta piukeina vaiko häiriötekijöinä? Tiedätkö aktiivisen avoimen hakijan ja passiivisen avoimen hakijan eron, ja miksi passiivinen avoin hakija on timanttia? Lue, mitä Susanna kertoo!

Urasivut inbound-rekrytoinnin tukena – Podcast jakso 62

Urasivut inbound-rekrytoinnin tukena – Podcast jakso 62

Minkälaiset ovat hyvät urasivut? Mitä talentit odottavat urasivustolta? Miten urasivut saadaan tukemaan rekrytointia? Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa Susanna käsittelee yritysten urasivuja  ja erityisesti paljon rekrytoivien yritysten...