![Miksi tarinat markkinoinnissa toimivat niin hyvin? [podcast #106]](https://emine.fi/wp-content/uploads/2022/03/Blog_header_106_Why_story_works_so_well_in_talent_marketing__-_Building_a_modern_magnetic_employer_brand_podcast_with_Susanna_Rantanen-1080x675.jpeg)
Miksi tarinat markkinoinnissa toimivat niin hyvin? [podcast #106]
Tarinat markkinoinnissa toimivat hyvin, koska aivomme rakastavat tarinoita kahdesta syystä. Tarinan elementit seuraavat syy-seuraus-suhdetta, jota aivomme rakastavat. Tarinat muokkaavat aivojamme muovaamalla kykyämme visualisoida itsemme tarinan esittämässä...
Mitä on tarinankerronta markkinoinnissa ja miksi se kannattaa? [podcast #105]
Tarinankerronta markkinoinnissa on yksi tehokkaimmista keinoista saada viesti perille vastaanottajalle ja saada yleisö toimimaan sen mukaan. Tiesitkö, että tarinat ovat ainut kommunikaation muoto, jossa vaikutetaan jokaiseen aivojen osa-alueeseen? "Mikään muu...
Rekrymarkkinoinin ja työnantajabrändin viestit – mitä eroa? [podcast #104]
Tiedätkö, miten rekrymarkkinoinnin ja työnantajabrändin viestit eroavat toisistaan? Miksi on tärkeää, että tunnistat eron näiden välillä? Usein näiden erojen ymmärtämättömyys on esteenä yrityksesi työnantajakuvan kehittämisessä. Erojen ymmärtäminen ja viestien...
Miten saavuttaa selkeä työnantajakuva ja välttää sekava työnantajamielikuva? [podcast #103]
Tiedätkö mitä selkeä työnantajakuva tarkoittaa yrityksellesi? Miksi tiettyä työnantajakuvaa kannattaisi tavoitella? Työnantajakuvan kehittäminen on noussut nykyään suureen suosioon. Ehkä sinäkin olet innostunut siitä ja aloittanut organisaatiosi työnantajakuvan...
- TYÖNANTAJABRÄNDI
- HR-SISÄLTÖMARKKINOINTI
- PODCAST
- SOSIAALINEN MEDIA
- YRITYSKULTTUURI
- EMINE
- REKRYTOINTIKOKEMUS
Markkinoinnin guru Lee Clow kertoo Kauppalehden jutussa (19.8.2013) miten markkinointiala elää historiansa suurinta murrosta ja nykytilaa voi kuvata parhaiten sanalla "hämmennys". Jotakuinkin samanlainen tilanne on rekrytointialalla ja rekrytointiin väkivahvasti... Olemme loppukeväästä asti tehneet Cybercom Finlandille rekrytointimarkkinointia ja kimppakyydin määränpää on vasta vuoden lopussa. Cybercom tulee rekrytoimaan kymmenia osaajia tämän vuoden aikana ja pääsimme mukaan tälle matkalle lupauksella suunnitella ja toteuttaa... Mikään ei vaikuta niin konkreettisesti yrityksen liiketoiminnan menestymiseen ja johtamisen mielekkyyteen kuin henkilövalinta. Kun kerran olet tehnyt erinomaisen valinnan, kokenut yhteistyön helppouden (flown) ja nähnyt, miten hienoja asioita "vaan tapahtuu", tulet... Ajattele kuvitteellinen tilanne. Sinulle on annettu tehtäväksi ryssiä yrityksesi työnantajamaine. Niin perusteellisesti kuin sen vaan voi tehdä. Määrätietoisena ihmisenä paneudut tehtävään huolellisesti. Saat aikaan seuraavanlaisen listan asioista, joihin täytyy... I'm delivering a training next week for HR Werkosto about the future of employer branding. Before my part, Stefan Hyttfors, who is a very inspiring trendspotter and futurologist is giving us his view on the future of employer branding. Stefan and I had a very... Työnantajakuvan kehittäminen on noussut monessa organisaatiossa HR:n työlistalle. Käytännössä tekeminen konkretisoituu rekrytointia tukevina markkinointikampanjoina ja oppilaitosyhteistyönä. Nimikkoluokka ja näyttävä neliväri-ilmoitus sunnuntaihesarissa eivät... Last week I posted about employee experience defining employer brand as heads up for my track at #truHelsinki. Today we had a great conversation about the topic (any many other interesting topics) and as a recap, I wanted to summarise our thoughts: 1) Experience does... Oletko miettinyt miten rekrytointiviestisi pääsee läpi verkon ja sosiaalisen median tietotulvan? Sosiaalisen median myötä meidät on nimittäin valloittanut informaatioähky. Tietoa on saatavilla niin paljon, ettei kaikkea ehdi millään edes vilkaista. Pelkkää tekstiä...Päivän pohdinta: Tavaran pitää olla kunnossa
Tapsaa synnyttämässä
Laidallinen sähläystä vai timmi tiimi?
Ei enää työnantajabrändäystä
Are you a money driven or a mission driven organisation?
Talouselämä / Managing Director -liite: Työnantajabrändin rakentaminen kokemusten johtamista
#truHelsinki: Significant points for great experience
Joko olet tehnyt rekrytointivideon?
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.
Yrityskulttuurin kehittäminen – kaksi erilaista koulukuntaa – Podcast jakso 8
Yrityskulttuuri herättää paljon kysymyksiä. Termi on kaikille tuttu, mutta tarkempi termin kuvaaminen onkin vaikeaa! Yrityskulttuurin kehittämisessä tärkeintä on ensin määrittää miksi yrityskulttuuri on meille tärkeää ja mihin haluamme sen vaikuttavan. ...
Julkaisukalenteri HR-markkinoijan some-työkaluna – Podcast-jakso 7
Julkaisukalenteri HR-markkinoijan some-työkaluna. Meidän HR-markkinoijien on vielä haastavaa saada yritysjohdolta riittävästi markkinointibudjettia HR-tarpeiden tukemiseen. HR koetaan tukifunktiona, jonka budjetti halutaan pitää mahdollisimman minimaalisena, ja siitä...
24 sisältöideaa HR-markkinoinnin tekijöille – podcast jakso 6
Tässä Vaikuttava työnantajabrändi -podcastin jaksossa Susanna avaa sinulle tarkemmin aiemmin bloggaamansa 24 sisältöideaa HR-markkinointiin. Tämän jakson kuuntelemiseen kannattaa varata kynä ja paperia, tai kuunnella jakso vaikka pariin kertaan, jotta ideat...
Mitä HR-sisältömarkkinointi tarkoittaa ja miten se eroaa bloggaamisesta – Podcast jakso 5
Tämän jakson aiheena on HR-sisältömarkkinointi ja miten se eroaa bloggaamisesta. HR-sisältömarkkinointi on yksi HR-markkinoinnin ja työnantajakuvan rakentamisen keino. Markkinoinnissa on jo pidempään sekä puhuttu että tehty sisältömarkkinointia....
Työpaikkailmoitus, josta tuli roskaposti – Podcast jakso 4
Työpaikkailmoitus, josta tulikin roskaposti! Printtimainonnan aikana yhteen mainokseen kannatti niputtaa säästösyistä mahdollisimman monta avointa työpaikkaa. Kohdennetun digimarkkinoinnin aikana useamman avoimen tehtävän niputtaminen samaan viestiin...
Kirjoita vaikuttavampia uratarinoita – Podcast jakso 3
Kirjoita parempia uratarinoita! Uratarina on rekrytointi-ilmoituksen ohella kenties pitkäikäisimpiä HR-markkinoinnin keinoja. Erityisesti isojen organisaatioiden urasivujen pääasiallinen sisältö koostuu työntekijöiden uratarinoista. Nykymuodossaan uratarinat ovat...
Vaikuttavampi työpaikkailmoitus: sisältö, rakenne ja call to actionit – Podcast jakso 2
Vaikuttavampi rekrytointi-ilmoitus: sisältö, rakenne ja call to actionit Minkälainen rakenne, sisältö ja järjestys puree parhaiten kohderyhmään Tässä jaksossa Susanna kertoo miten rekrytointi-ilmoitus kirjoitetaan tavalla, jolla vaikutetaan paremmin lukijaan, eli...
Moderni tapa rakentaa työnantajabrändi – Podcast jakso 1
Miten työnantajabrändiä kehitetään modernilla tavalla? Miten talent-yleisöön vaikutetaan paremmin työnantajina? Tässä podcastin jaksossa Susanna Rantanen kertoo sinulle, mitä moderni työnantajabrändäys tarkoittaa ja miten sinä HR-ammattilaisena voit kehittää...
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.Ei tuloksia
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.