
Case Mourad Daifi & Advian – Säännöllinen sparraus kehitystyön tukena
Eminen palvelu: Säännöllinen sparraus Sparraaja: Eminen Susanna Rantanen Sparrattava: Mourad Daifi, Principal Consultant & Partner, Advian Oy Säännölliset sparraukset asiakkaan kanssa Kuukausittaisten sparrausten tarve syntyi asiakkaan aloittaessa uudessa...
#131 Facebook-mainonta ja HR-markkinointi | Eminen podcast
Alkuperäinen julkaisu 9.3.2020 Kuuluuko Facebook-mainonta HR-markkinoinnin strategiaan tai mediavalintoihin? Facebookin mainostyökalu (ads manager) on kenties kaikkien aikojen paras mainostyökalu yritysten markkinoinnin työkalupaletissa. Facebook-mainonnan ekosysteemi...
Organisaatiokulttuuri ja työyhteisöviestintä. Yrityskulttuurinsa näköinen sisäinen viestintä.
Mitä jos organisaatiokulttuuri ja työyhteisöviestintä lyöttäytyvät yhteen? Mitä siitä syntyy? Organisaatiokulttuuri kertoo, miten meillä on täällä tapana toimia. Mitä jos organisaationne kulttuuri kertoisi myös, miten teillä on tapana työyhteisössänne viestiä,...
Toimiva työyhteisöviestintä on modernin kasvuyrityksen peruskivi
Työyhteisöviestintä, tutummin kenties sisäinen viestintä tai organisaatioviestintä tarkoittaa viestinnän hyödyntämistä työyhteisöä koskevien tavoitteiden saavuttamiseksi. Työyhteisön tavoitteet koskevat puolestaan organisaation tai yrityksen liiketoiminnallisia...
- TYÖNANTAJABRÄNDI
- HR-SISÄLTÖMARKKINOINTI
- PODCAST
- SOSIAALINEN MEDIA
- YRITYSKULTTUURI
- EMINE
- REKRYTOINTIKOKEMUS
Kiitos, tämä tapahtuma tuli tehtyä, koettua ja nyt fiilistellään sen jälkimainingeissa. *** Aika: 4.3.2014 klo 8.30-11 Paikka: Fondia, Lönnrotinkatu 5, Helsinki #RekryKokemus-tilaisuus tarttuu aiheeseen, josta ei juurikaan puhuta ääneen: Hakijakokemus. Mikä on... Markkinoinnin guru Lee Clow kertoo Kauppalehden jutussa (19.8.2013) miten markkinointiala elää historiansa suurinta murrosta ja nykytilaa voi kuvata parhaiten sanalla "hämmennys". Jotakuinkin samanlainen tilanne on rekrytointialalla ja rekrytointiin väkivahvasti... Olemme loppukeväästä asti tehneet Cybercom Finlandille rekrytointimarkkinointia ja kimppakyydin määränpää on vasta vuoden lopussa. Cybercom tulee rekrytoimaan kymmenia osaajia tämän vuoden aikana ja pääsimme mukaan tälle matkalle lupauksella suunnitella ja toteuttaa... Mikään ei vaikuta niin konkreettisesti yrityksen liiketoiminnan menestymiseen ja johtamisen mielekkyyteen kuin henkilövalinta. Kun kerran olet tehnyt erinomaisen valinnan, kokenut yhteistyön helppouden (flown) ja nähnyt, miten hienoja asioita "vaan tapahtuu", tulet... Ajattele kuvitteellinen tilanne. Sinulle on annettu tehtäväksi ryssiä yrityksesi työnantajamaine. Niin perusteellisesti kuin sen vaan voi tehdä. Määrätietoisena ihmisenä paneudut tehtävään huolellisesti. Saat aikaan seuraavanlaisen listan asioista, joihin täytyy... I'm delivering a training next week for HR Werkosto about the future of employer branding. Before my part, Stefan Hyttfors, who is a very inspiring trendspotter and futurologist is giving us his view on the future of employer branding. Stefan and I had a very... Työnantajakuvan kehittäminen on noussut monessa organisaatiossa HR:n työlistalle. Käytännössä tekeminen konkretisoituu rekrytointia tukevina markkinointikampanjoina ja oppilaitosyhteistyönä. Nimikkoluokka ja näyttävä neliväri-ilmoitus sunnuntaihesarissa eivät... Last week I posted about employee experience defining employer brand as heads up for my track at #truHelsinki. Today we had a great conversation about the topic (any many other interesting topics) and as a recap, I wanted to summarise our thoughts: 1) Experience does... Oletko miettinyt miten rekrytointiviestisi pääsee läpi verkon ja sosiaalisen median tietotulvan? Sosiaalisen median myötä meidät on nimittäin valloittanut informaatioähky. Tietoa on saatavilla niin paljon, ettei kaikkea ehdi millään edes vilkaista. Pelkkää tekstiä...#RekryKokemus 4.3.2014
Päivän pohdinta: Tavaran pitää olla kunnossa
Tapsaa synnyttämässä
Laidallinen sähläystä vai timmi tiimi?
Ei enää työnantajabrändäystä
Are you a money driven or a mission driven organisation?
Talouselämä / Managing Director -liite: Työnantajabrändin rakentaminen kokemusten johtamista
#truHelsinki: Significant points for great experience
Joko olet tehnyt rekrytointivideon?
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.
Miten HR saa rahaa HR-markkinointiin sosiaalisessa mediassa – podcast jakso 15
Kuuntele jakso Soundcloudissa Onko sinulla paineita käyttää sosiaalista mediaa työssäsi, mutta et oikein tiedä, miten? Koetko haasteita ajan kanssa? On niin paljon muutakin tekemistä, eikä kaikkeen vaan riitä aika ja ajatukset. Kollegoita tai johtoa on...
Miten moderni kasvuyrittäjä hyödyntää sosiaalista mediaa – Podcast jakso 14
Tässä jaksossa jatketaan keskustelua siitä, miten moderni kasvuyrittäjä voi hyödyntää sosiaalista mediaa Eminen Susanna Rantasen esimerkin kautta. Susanna kertoo tässä jaksossa omasta sosiaalisen median käytöstään yrittäjänä, HR-asiantuntijana, vaikuttajana sekä...
HR Somessa: HR-markkinoinnin työkalupakki – Podcast jakso 13
HR-markkinoinnin tyypillisin keino, eli työpaikkailmoitus tavoittaa vain pienen osan potentiaalisesta ja tavoittelemastamme kohdeyleisöstämme. Miten moderni HR-ammattilainen hyödyntää sosiaalista mediaa? Mitä keinoja HR-markkinoinnin työkalupakista pitäisi löytyä?...
Mistä hyvä työntekijäkokemus syntyy (Eminen viitekehys) – Podcast jakso 12
Mistä hyvä työntekijäkokemus syntyy? Jos vaikuttava työnantajamaine syntyy hyvistä työntekijäkokemuksista, mikä niihin työntekijäkokemuksiin sitten vaikuttaa? Mitä minun pitää arvioida, havainnoida tai korjata, jos haluan kehittää työntekijäkokemuksia?...
Mitä talentit haluavat tietää yrityksestä työpaikkana? Podcast jakso 11
Tiedätkö sinä, mitä asiantuntija haluaa tietää yrityksestänne työpaikkana? Välitämmekö heillä tällä hetkellä sellaista tietoa, joka voittaa heidän huomionsa, herättää heidän kiinnostuksensa ja saa heidät sitoutumaan meihin potentiaalisena tulevaisuuden...
Työmarkkinoiden halutuin osaaja, Hyvä Tyyppi – Podcast jakso 10
Tässä jaksossa aiheena on työmarkkinoiden halutuin osaaja: hyvä tyyppi. Joitain vuosia sitten erityisesti rekrytointeihin liittyvissä keskusteluissa alettiin puhumaan henkilöstä, joka sai nimekseen Hyvä Tyyppi. Tein noina vuosina paljon asiantuntijarekrytointeja ja...
Yrityskulttuuri yrityksen kilpailukyvyn lähteenä – Podcast jakso 9
Voiko yrityskulttuuri olla yrityksen kilpailukyvyn lähde? Voi, ja siitä paljon puhutaankin. Mitä kilpailukyvyn lähteenä toimiminen edellyttää yrityskulttuurilta ja millä tavalla sellaista yrityskulttuuria voi lähteä kehittämään? Jakson sisältö Tässä Vaikuttava...
Yrityskulttuurin kehittäminen – kaksi erilaista koulukuntaa – Podcast jakso 8
Yrityskulttuuri herättää paljon kysymyksiä. Termi on kaikille tuttu, mutta tarkempi termin kuvaaminen onkin vaikeaa! Yrityskulttuurin kehittämisessä tärkeintä on ensin määrittää miksi yrityskulttuuri on meille tärkeää ja mihin haluamme sen vaikuttavan. ...
Julkaisukalenteri HR-markkinoijan some-työkaluna – Podcast-jakso 7
Julkaisukalenteri HR-markkinoijan some-työkaluna. Meidän HR-markkinoijien on vielä haastavaa saada yritysjohdolta riittävästi markkinointibudjettia HR-tarpeiden tukemiseen. HR koetaan tukifunktiona, jonka budjetti halutaan pitää mahdollisimman minimaalisena, ja siitä...
24 sisältöideaa HR-markkinoinnin tekijöille – podcast jakso 6
Tässä Vaikuttava työnantajabrändi -podcastin jaksossa Susanna avaa sinulle tarkemmin aiemmin bloggaamansa 24 sisältöideaa HR-markkinointiin. Tämän jakson kuuntelemiseen kannattaa varata kynä ja paperia, tai kuunnella jakso vaikka pariin kertaan, jotta ideat...
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.Ei tuloksia
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.