![Miten saavuttaa selkeä työnantajakuva ja välttää sekava työnantajamielikuva? [podcast #103]](https://emine.fi/wp-content/uploads/2022/02/Blog_header_103_Developing_an_employer_brand_-_what_needs_to_happen___-_Building_a_modern_magnetic_employer_brand_podcast_with_Susanna_Rantanen-1080x675.jpeg)
Miten saavuttaa selkeä työnantajakuva ja välttää sekava työnantajamielikuva? [podcast #103]
Tiedätkö mitä selkeä työnantajakuva tarkoittaa yrityksellesi? Miksi tiettyä työnantajakuvaa kannattaisi tavoitella? Työnantajakuvan kehittäminen on noussut nykyään suureen suosioon. Ehkä sinäkin olet innostunut siitä ja aloittanut organisaatiosi työnantajakuvan...
Työnantajabrändin omistajuus ja budjetti – HR vai markkinointi? [podcast #102]
Minkä organisaatiofunktion pöydällä työnantajabrändin omistajuus tulisi olla? Kuka päättää miten työnantajabrändin kehitykseen varattu budjetti käytetään? HR? Markkinointi? Viestintä? Talent Acquisition? Nämä kysymykset ovat hyvin yleisiä ja asiakkaamme Eminessä...
Vaikuttavan blogin kirjoittaminen – käytä näitä selkeitä ja helppoja tehokeinoja
Vaikuttavan ja vetovoimaisen blogin kirjoittaminen saattaa tuntua välillä vaikealta. Tuntuuko sinustakin, ettet saa blogeista tarpeeksi napakoita ja selkeitä? Taistelemme verkossa jatkuvasti lukijoiden huomiosta, sillä sisältöä on niin valtava määrä. Haluaisitko...
15 sisältövinkkiä, joilla voittaa yleisön huomion – Podcast #82
Miten voittaa yleisön huomio verkossa ja sosiaalisessa mediassa informaatioaikakautena? Kuuntele Eminen podcastista 15 vinkkiä.
- TYÖNANTAJABRÄNDI
- HR-SISÄLTÖMARKKINOINTI
- PODCAST
- SOSIAALINEN MEDIA
- YRITYSKULTTUURI
- EMINE
- REKRYTOINTIKOKEMUS
Emmeköhän me ole jo valmiita porukalla nyökkäämään ajatukselle, että kuvapankkikuvat on jo niin nähty. Passé. Erityisesti työnantajakuvan tarinallistamisessa ja työntekijäkokemusten yhteydessä niiden sijoittelu on huonoin mahdollinen. Kyse on uskottavuudesta,... Sisältötulvan moninkertaistuessa meidän on varmistettava, että blogikirjoituksemme ovat yleisömme kannalta sekä kiinnostavia että helppolukuisia. Että ne avataan, niitä luetaan, niitä kommentoidaan, niistä tykätään ja niitä jaetaan eteenpäin. Jos yleisö ei koe... Uratarinat ovat tyypillisesti niin kuivia ja monotonisia tuotoksia, että niiden kirjoittajat tulisi pidättää virastaan. Uskokaa minua, kukaan ei enää lue niitä samasta muotista valettuja, ikiaikaisia uratarinoita. Meille tarjotaan joka sekunti miljoona kertaa... Employer branding, työnantajabrändin kehittäminen on meille kaikille tuttu termi, eikö vaan? Työntekijäkokemusten tarinallistaminen ei niinkään. Meidän mielestämme brändääminen sopii kuitenkin sanana todella huonosti human-to-human-markkinointiin eli siihen... Tarpeena korostaa edelläkävijyyttä ja tukea tulevaa isoa rekrytointiaaltoa Finanssialan rivakka kehittäjä-asiakkaamme halusi lisätä potentiaalisten työnhakijoiden tietoisuutta yhtiön monipuolisuudesta työnantajana. Erityisesti haluttiin... Tuntuuko siltä, että kaikki tekevät nyt videoita? Toinen toistaan kekseliäämpiä ja vakuuttavampia. Ei mikään ihme, sillä erilaiset videotuotannot ovat lisääntyneet viime vuosina todella paljon ja vallanneet sijaa myös rekrymarkkinoinnista ja työnantajakuvan... InterQuest on osallistavan palvelukehityksen ja digitaalisen markkinoinnin mittauksen ekspertti. InterQuestiläiset ovat joukko intohimoisia co-creationin suunnannäyttäjiä, jotka tekevät palvelukehitystä ja digitaalisen markkinoinnin mittausta yhdessä... Rekry alkamassa, mutta yrityksen blogi ja some-kanavat humisevat tyhjyyttään. Jostain pitäisi tempaista muutakin sisältöä jaettavaksi kuin pelkkä työpaikkailmoitus, mutta mistä? Jos mietit käsi paniikkinappulalla, riittääkö yhden blogitekstin kasaan pusertaminen... Facebook-mainontaa voisi huoletta kuvata vaikkapa rekrytointimarkkinoinnin työkalupakin sveitsiläiseksi linkkuveitseksi. Sellaiseksi vekottimeksi, josta löytyy terä, pora ja apu melkein mihin tahansa pulmaan. Jaa että mistä moinen metafora? Jos ei ole... Snapchat on mobiilisovellus, joka kaikessa yksinkertaisuudessaan mahdollistaa lyhyiden videoiden, valokuvien ja tekstien julkaisun joko seuraajalistalle tai yksittäisille seuraajille. Verbi "snappaaminen" tarkoittanee sitä, että julkaiset nopeita otoksia...Stoppi sisältöpulalle – 3 helppoa tapaa somesisältöihin
Miten Varmistan, että Blogiteksti Toimii Verkossa (infograafi)
Näin öljyät kuivanrapsakat uratarinat ja erottaudut kilpailijoista
Mitä työntekijäkokemusten tarinallistaminen tarkoittaa?
Uravideot osana työnantajakuvan kehittämistä ja vaikuttavaa rekrykampanjaa
Action! Eli millainen on hyvä uravideo?
Case InterQuest – Enemmän irti ”meistä”
4 avainta onnistuneeseen sisällöntuotantoon
3 syytä hyödyntää Facebook-mainontaa rekrytoinnissa
Onko Snapchatistä työkaluksi työnantajabrändin rakentamiseen?
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.
Henkilöbrändi – yrittäjä tai asiantuntija kohinan keskellä – Podcast jakso 39
Henkilöbrändi, asiantuntijabrändi, vaikuttajabrändi? Mitä hyötyä yrittäjälle ja asiantuntijalle on oman brändin rakentamisesta? Miten omaa brändiä rakennetaan? Mitä hyötyä henkilöbrändistä tai asiantuntijabrändistä voi olla? Miten varmistetaan, että yrittäjä tai...
HR, selviydy voittajana Facebook-muutoksissa vuonna 2018 – Podcast jakso 38
Tässä, tällä erää viimeisessä Facebookin uutisvirtamuutosta käsittelevässä jaksossa jaan Social Media Examinerin toimitusjohtaja, Michael Stelznerin viestin siitä, miten me pärjäämme alati muuttuvan sosiaalisen median kanssa työssämme, ja miten pärjäämme erityisesti...
#37 HR-markkinointi ja Facebookin uutisvirta vuonna 2018 | Eminen podcast
Miten Facebookin uutisvirta, ja erityisesti sitä koskevat muutokset vaikuttavat HR-markkinointiin vuonna 2018 ja tästä eteenpäin? Miten yritysten kannattaa käyttää Facebookia jatkossa? Minkälaisesta käytöstä kannattaa luopua? Podcastin viime jaksossa käsittelimme...
HR-markkinointi ja Facebookin uutisvirtamuutos 2018 – Podcast jakso 36
Mitä Facebookin uutisvirtamuutos tarkoittaa? Miten se vaikuttaa siihen, miten HR käyttää Facebookia jatkossa? Mitä tiedämme muutoksesta nyt ja mitä emme vielä tiedä? Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcastin jaksossa Susanna aloittaa käsittelemään...
Modernin kasvuyrityksen 4 uutta HR-roolia – Podcast jakso 35
Minkälaista HR-osaamista merkittävää kasvua hakeva yritys tarvitsee? Miksi hallinnollinen HR-rooli ei riitä kasvuyritykselle? Miksi hallinnollisen HR:n ammattilainen ei todennäköisesti edes nauti ja motivoidu niistä HR-tehtävistä, joita merkittävää kasvua...
Megatrendi digitalisaatio ja työnantajabrändi – Podcast jakso 33
Miten megatrendi digitalisaatio vaikuttaa rekrytointiin ja työnantajabrändi-työhön? Miten digitalisaatio on muuttanut kuluttajakäyttäytymistä ja ostokäyttäytymistä? Miten tämä näkyy tavoittelemiemme osaajien työnhakukäyttäytymisessä? Minkälaisiin muutoksiin...
Megatrendit, työnantajabrändi ja työn murros – Podcast jakso 32
Mitä työn murros tarkoittaa? Miten työn murros vaikuttaa työnantajabrändin rakentamiseen? Miten kasvuyritysten tulisi huomioida työn tulevaisuus? Tämä Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcastin jakso jatkaa työnantajabrändin ydintä ja alkuperäistä roolia tarkastelevaa...
Mitä ”employer branding” oikeastaan on? – Podcast jakso 31
Mitä "employer branding" oikeastaan on? Mitä eroa on työnantajabrändillä ja työnantajabrändäyksellä? Mitä etua vahvasta työnantajabrändistä on? Employer branding, eli työnantajabrändäys on rekrytoinnille se, mitä markkinointi on myynnille Työnantajabrändi on nyt kuuma...
8 syytä, miksi rekryprosessi kannattaa toteuttaa rekryprojektina – Podcast jakso 30
Mitä rekrytointiprojekti tarkoittaa? Mitä eroa on rekryprosessilla ja rekryprojektilla? Miksi rekrytointiprosessi kannattaa muuntaa rekrytointiprojektiksi? Tämä jakso jatkaa viime viikolla aloittamaani aihetta, nimittäin projektisuunniteltu rekrytointiprosessi. Viime...
Projektisuunniteltu rekrytointiprosessi – Podcast jakso 29
Miten rekrytointiprosessi projektisuunnitellaan ja aikataulutetaan järkevästi? Mitä rekrytointiprosessin projektisuunnittelu tarkoittaa? Miksi rekrytointiprosessi ylipäätään kannattaa projektisuunnitella? Mitä vaikutusta kalenterivuoden tapahtumilla on...
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.Ei tuloksia
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.