![Rekrymarkkinoinin ja työnantajabrändin viestit – mitä eroa? [podcast #104]](https://emine.fi/wp-content/uploads/2022/03/Blog_header_104_The_difference_between_recruitment_marketing_and_employer_branding_messages__-_Building_a_modern_magnetic_employer_brand_podcast_with_Susanna_Rantanen-1080x675.jpeg)
Rekrymarkkinoinin ja työnantajabrändin viestit – mitä eroa? [podcast #104]
Tiedätkö, miten rekrymarkkinoinnin ja työnantajabrändin viestit eroavat toisistaan? Miksi on tärkeää, että tunnistat eron näiden välillä? Usein näiden erojen ymmärtämättömyys on esteenä yrityksesi työnantajakuvan kehittämisessä. Erojen ymmärtäminen ja viestien...
Miten saavuttaa selkeä työnantajakuva ja välttää sekava työnantajamielikuva? [podcast #103]
Tiedätkö mitä selkeä työnantajakuva tarkoittaa yrityksellesi? Miksi tiettyä työnantajakuvaa kannattaisi tavoitella? Työnantajakuvan kehittäminen on noussut nykyään suureen suosioon. Ehkä sinäkin olet innostunut siitä ja aloittanut organisaatiosi työnantajakuvan...
Työnantajabrändin omistajuus ja budjetti – HR vai markkinointi? [podcast #102]
Minkä organisaatiofunktion pöydällä työnantajabrändin omistajuus tulisi olla? Kuka päättää miten työnantajabrändin kehitykseen varattu budjetti käytetään? HR? Markkinointi? Viestintä? Talent Acquisition? Nämä kysymykset ovat hyvin yleisiä ja asiakkaamme Eminessä...
Vaikuttavan blogin kirjoittaminen – käytä näitä selkeitä ja helppoja tehokeinoja
Vaikuttavan ja vetovoimaisen blogin kirjoittaminen saattaa tuntua välillä vaikealta. Tuntuuko sinustakin, ettet saa blogeista tarpeeksi napakoita ja selkeitä? Taistelemme verkossa jatkuvasti lukijoiden huomiosta, sillä sisältöä on niin valtava määrä. Haluaisitko...
- TYÖNANTAJABRÄNDI
- HR-SISÄLTÖMARKKINOINTI
- PODCAST
- SOSIAALINEN MEDIA
- YRITYSKULTTUURI
- EMINE
- REKRYTOINTIKOKEMUS
Rekrytointitarve: Ohjelmistokehittäjät Rekrytointiviestintä: Työnantajavalttien tunnistaminen, oman äänen kiteyttäminen ja viestiminen sopivissa kanavissa omintakeisen työnantajabrändin syntymiseksi. Yhteistyön sisältö: Rekrytointiviestintä ja... Jos kysyn sinulta keitä varten yrityksenne verkkosivut on tehty, vastaat varmasti "asiakkaita varten". Jos kysyn sinulta miksi yrityksenne verkkosivut on tehty, epäilen tehtäväksi "asiakkaisiin vaikuttamisen tavalla, joka johtaa kauppaan... Elämme bloggaamisen ja sisällöntuotannon kulta-aikaa. Informaation valtaamassa maailmassa tuottamamme sisällön todellisella sisällöllä on suuri merkitys. Yleisön huomion saaminen on yhä vaikeampaa. Voimme tuottaa sisältöä erilaisissa formaateissa: tekstinä,... Työpaikkailmoitus on markkinointiviesti, jonka tavoitteena on saada mahdollisimman monta tehtävän ja tarpeen kannalta sopivaa hakijaa jättämään hakemus määräaikaan mennessä avoimeen tehtävään. Tässä tietokohinassa myös työpaikkailmoituksiin kohdistuu uudenlaisia... Mitä talentit haluavat tietää työnantajayrityksistä? Tämä lienee se kysymys, mitä me työnantajat ja työnantajabrändäyksen ammattilaiset pohdimme suunnitellessamme ja toteuttaessamme työnantajakuvallisia toimenpiteitä. Dowlingin vuonna 1994 piirtämä vuokaavio kiteyttää... Vetovoimainen työnantajamaine on jokaisen kasvavan asiantuntijayrityksen murheen kryyni. Miten vetovoimaisuus varmistetaan, erityisesti silloin, kun kehittymisen nälkäisille asiantuntijoille ei ole tarjota selkeää urapolkua? Ollako asiasta hiljaa vai tehdäkö... Me täällä Eminessä puhumme paljon modernista työnantajabrändin rakentamisesta. Mitä sillä tarkoitetaan ja miten se eroaa perinteiseksi kutsumastamme työnantajabrändin rakentamisesta? Tiesitkö, että työnantajabrändin rakentamisen historia ei itse asiassa... Poimi tästä 24 sisältöideaa HR-sisältömarkkinointiin. HR-sisältömarkkinointi on moderni tapa rakentaa työnantajabrändiä. HR-sisältömarkkinoinnin tavoitteena on vedota ja vaikuttaa haluamaanne talent-yleisöön tarjoamalla inspiraatiota, informaatiota ja virikkeitä... Mitä HR-sisältömarkkinointi tarkoittaa ja miten se eroaa bloggaamisesta? HR-sisältömarkkinointi ja sisältömarkkinointi tarkoittavat muutoin samaa, mutta HR-sisältömarkkinoinnissa kohderyhmä on asiakkaiden sijaan yrityksen sisäinen ja ulkoinen talent-yleisö.... Tuntuuko siltä, että sisällöntuotantosi jumiutuu aina samoihin kuva- tai linkkipostauksiin? Ehkä kohderyhmäsi kaipaa jo vaihtelua tai toivoisit itsekin pientä silmäkarkkia kuorrutukseksi sisältökakun päälle. Koska netin ja somen maailma on niin vahvasti visuaalinen,...Case Rakettitiede – Rohkea rekryviestintä erottavan työnantajabrändin rakentamiseksi
Verkkosivut työnalla? Vältä nämä 7 tyypillistä verkkosivuviestinnän virhettä.
Kolme tapaa tuottaa kirjallista sisältöä sosiaaliseen mediaan
Miten hyvä työpaikkailmoitus kirjoitetaan? Näin tehostat kohderyhmään vaikuttamista työpaikkailmoituksella.
Millä tiedolla yritys vakuuttaa paatuneenkin talentin?
Näin tarinallistat osaamispolut – Uratarina infograafiksi puettuna
Mitä moderni työnantajabrändin rakentaminen tarkoittaa?
24 sisältöideaa HR-sisältömarkkinointiin työnantajabrändin rakennusaineksiksi
Mitä HR-sisältömarkkinointi tarkoittaa ja miten se eroaa bloggaamisesta?
Väriä HR-viestintään ilmaisilla työkaluilla
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.
Deloitten johtamisen trendit TOP 5 -2018 tiivistettynä – Podcast jakso 49
Mitkä johtamisen trendit nousevat globaalisti listan kärkeen vuonna 2018 ja miksi? Mikä oli Deloitten Human Capital Trends 2018 -raportin keskeinen löydös? Kuinka valmiita organisaatiot ympäri maailman ovat näille ylintä johtoa ja HR:ää haastaville ydinteemalle ja...
Esittelyssä Social Selling -kirja – Jakso 48
Esittelyssä: Social Selling Julkaisuvuosi: 2017 Kustantaja: Noblea Kirjailija: Laura Pääkkönen Sivujen määrä: 185 Kieli: Suomi Olen viimeiset kolme jaksoa jakanut lukuvinkkejä kirjahyllyssäni olevista lempikirjoistani, joista uskon olevan apua, iloa ja inspiraatiota...
Esittelyssä ”Crushing it!” yrittäjän henkilöbrändi- Jakso 47
Esittelyssä: Crushing it! Julkaisuvuosi: 2018 Kirjoittaja: Gary Vaynerchuck Kustantaja: HarperCollins Sivut: 263 Kieli: Englanti Aloitin toissa viikolla lyhytsarjan, jossa päädyinkin valitsemaan aiemmin ilmoittamani kolmen kirjan sijaan neljä lämpimästi...
Podcastissa esittelyssä: Vlog like a Boss -kirja – Jakso 46
Esittelyssä: Vlog like a Boss Julkaisuvuosi: 2017 Kirjoittaja: Amy Schmittauer (nykyisin Landino) Kustantaja: Author Academy Elite Sivut: 189 Kieli: Englanti Aloitin viime viikolla lyhytsarjan, jossa päädyinkin valitsemaan aiemmin ilmoittamani kolmen kirjan sijaan...
Podcastissa esittelyssä: Blogimarkkinointi-kirja – Jakso 45
Esittelyssä: Blogimarkkinointi Julkaisuvuosi: 2011 Kirjoittajat: Katleena Kortesuo ja Jarkko Kurvinen Kustantaja: Talentum Sivut: 188 Tässä ja seuraavissa kahdessa podcast-jaksossa esittelen yhteensä kolme kirjaa, joita suosittelen lämpimästi Vaikuttavamman...
Työntekijälähettilyys vol 2 – uusi aalto, uudet kujeet – Podcast jakso 44
Viimeaikaiset sosiaalisten medioiden algoritmimuutokset puhuvat selkeää kieltä. Nyt tarvitaan työntekijöitä keskustelemaan sosiaaliseen mediaan (yrityksen edustamista) työssä merkityksellisistä asioista. Työntekijälähettilyys on palannut. Työntekijälähettilyys palaa...
#43 Neljä julkaisutyyppiä, joita Twitter-algoritmi rakastaa | Eminen podcast
Twitter-algoritmi uudistui vuoden 2017 lopulla. Mikäli Twitteriä käyttää tavoitteelliseen markkinointiin, on tärkeää tiedostaa minkä tyyppisiä julkaisuja kannattaa suosia saadakseen Twitter-algoritmista parhaan orgaanisen hyödyn. Tässä Vaikuttava...
#42 Miten Twitter uudisti algoritminsa | Vaikuttava Työnantajabrändi -podcast
Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa käydään läpi Twitterin algoritmi-uudistusta ja sen pääkohtia. Viime vuonna toteutettu algoritmi-uudistus koski Twitter-käyttäjän uutisvirrassa näkyvien julkaisujen aikajärjestystä. Tällä on tavoiteltu...
Keskeisimmät Instagram trendit vuonna 2018 – Podcast jakso 41
Mitä globaali State of Instagram Marketing 2018 -raportti kertoo Instagramin käytöstä ja käyttäjistä? Mihin suuntaan Instagram-markkinointi on raportin mukaan menossa? Miten yritykset käyttävät Instagramia vuonna 2018? Mitä tavoitteita Instagram-markkinoinnille voi...
Instagram B2B-markkinoinnin alustana – Podcast jakso 40
Toimiiko Instagram-markkinointi myös B2B-yrityksille? Miten pienten ja keskisuurten yritysten kannattaa toteuttaa Instagram-markkinointia? Mitä kaikkea Instagram oikeastaan tarjoaakaan B2B-markkinoinnin alustana? Mistä tietää, onko Instagramiin käytetystä ajasta...
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.Ei tuloksia
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.
Ei tuloksia
Hakemaasi sivua ei löytynyt. Yritä muuttaa hakuasi, tai käytä yläpuolella olevaa navigointia löytääksesi kirjoituksen.