Leo +358 40 707 6183 | experience@emine.fi

Tärkeimmät HR-markkinoinnin tavoitteet kasvuyrityksessä

Tiedätkö sinä, mitkä ovat yrityksellenne ne olennaisimmat ja tärkeimmät HR-markkinoinnin tavoitteet? Erityisesti kasvuyrityksissä on erityisen tärkeää helpottaa rekrytointiin liittyviä ponnisteluja ja kertyviä kustannuksia tavoitteellisella HR-markkinoinnilla, eli...

#114 Yleisön kanssa keskustelu somessa (podcast)

Miten yleisön kanssa keskustelu somessa saadaan sujumaan mallikkaasti hyvän työnantajabrändin nimissä? Sosiaalisten medioiden algoritmit palkitsevat julkaisijoita julkaisussa käydystä aktiivisesta dialogista. Pelkkä tykkääminen ei ole riittänyt enää vuosiin avittamaan...

Case SOK – 6 kk koulutusjakso antoi sysäyksen strategisen työnantajakuvaviestinnän tekemiselle

Case SOK – 6 kk koulutusjakso antoi sysäyksen strategisen työnantajakuvaviestinnän tekemiselle

Kuvittelepa tilanne. Elät kiireistä HR-asiantuntijan arkea. Samaan aikaan työpöydälläsi ovat niin rekrytoinnin kuin yrityksesi työnantajakuvan kehittämisen tavoitteet. Aika on rajallista, joten tehtäviä on priorisoitava. Haluat varmistua, että toimenpiteet,...

#114 Yleisön kanssa keskustelu somessa (podcast)

#114 Yleisön kanssa keskustelu somessa (podcast)

Miten yleisön kanssa keskustelu somessa saadaan sujumaan mallikkaasti hyvän työnantajabrändin nimissä? Sosiaalisten medioiden algoritmit palkitsevat julkaisijoita julkaisussa käydystä aktiivisesta dialogista. Pelkkä tykkääminen ei ole riittänyt enää vuosiin avittamaan...

#141 Rekrymainonta ja sen ostaminen | Eminen podcast

#141 Rekrymainonta ja sen ostaminen | Eminen podcast

Rekrymainonta ja oppilaitosyhteistyö lienevät ne tutuimmat ja käytetyimmät osaajamarkkinointimixin keinot. Mainonnalla tarkoitetaan sitä, kun yritys maksaa siitä, että sen myyntiviestiä näytetään yrityksen itse maksutta tavoittamaa yleisöä laajemmin. Rekrytoinnissa...

#138 Kuratoitu sisältö ja sen hyödyntäminen | Eminen podcast

#138 Kuratoitu sisältö ja sen hyödyntäminen | Eminen podcast

Tiedätkö, mitä kuratoitu sisältö on? Osaatko hyödyntää sisällön kuratointia nimenomaan työnantajabrändin rakentamisessa? Yksi yleisimmistä syistä, miksi yritykset epäonnistuvat sosiaalisen median hyödyntämisestä on julkaistava sisällön puute. Oman sisällön tuottaminen...

Neljä nousevaa employer branding -trendiä vuodelle 2021

Neljä nousevaa employer branding -trendiä vuodelle 2021

Mitkä employer branding -trendit nousevat mielestäni trendilistan kärkeen vuonna 2021? Näin vuoden alussa minulla on tapana tutkailla kristallipalloa ja ennustaa tulevan vuoden trendejä. Miltä employer branding näyttää vuonna 2021? Mihin modernit kasvuyritykset...

Eminen kulttuurideck

Eminen kulttuurideck

Eminen kulttuurideck on meidän näkemyksemme siitä, mitä hyvä yrityskulttuuri-deck pitää sisällään. Eminen kulttuuri on muotoiltu strategisesti. Strateginen kulttuurin muotoilu tarkoittaa sitä, että yrityksen kulttuurin tehtävänä on tulkita liiketoimintastrategia...

Näin Emine toteuttaa oman rekrykampanjan sosiaalisissa medioissa

Näin Emine toteuttaa oman rekrykampanjan sosiaalisissa medioissa

Haluatko kuulla, miten me toteutamme oman rekrykampanjan? Meillä harvoin rekrykampanjoidaan, koska palkkaamme omasta Sisäpiiristämme, eli avoimella hakemuksella sisään tulleiden ja "deittailun" kautta laadullistettujen ehdokkaiden poolista. Tällä kertaa Eminen Tanja...

REKRY: Talent Marketing Consultant

REKRY: Talent Marketing Consultant

TÄMÄ HAKU ON PÄÄTTYNYT. Tuleeko sinusta seuraavaksi Talent Marketing Consultant Emineen? Tämä kysymys on sinulle, joka olet meitä seuranneena pohtinut "pitäisikö laittaa Emineen avoin hakemus?". Nyt kannattaa. Olemme palkkaamassa hiljattain meillä aloittaneen Noran...

Eminen hakuvinkit sinulle, joka aiot hakea meille töihin

Eminen hakuvinkit sinulle, joka aiot hakea meille töihin

Kirjoitimme Eminen hakuvinkit sinulle, joka aiot hakea meille töihin. Nämä vinkit on päivitetty syksyllä 2021. Työpaikan valinta on sinulle työelämäsi suurimpia päätöksiä. Niin myös uuden työkaverin ja työntekijän valinta on meille. Kokosimme sinulle seuraavat...

Työnantajamielikuvan merkitys rekrytoinnissa

Työnantajamielikuvan merkitys rekrytoinnissa

Työnantajamielikuvan merkitys rekrytoinnissa puhuttaa rekrytoinnin parissa säännöllisesti työskenteleviä, koska yrityksen veto- ja pitovoimalla on suora vaikutus rekrytointionnistumisiin. Jos yrityksestä on työnantajana markkinoilla liikkeellä pinttyneitä,...

#141 Rekrymainonta ja sen ostaminen | Eminen podcast

#141 Rekrymainonta ja sen ostaminen | Eminen podcast

Rekrymainonta ja oppilaitosyhteistyö lienevät ne tutuimmat ja käytetyimmät osaajamarkkinointimixin keinot. Mainonnalla tarkoitetaan sitä, kun yritys maksaa siitä, että sen myyntiviestiä näytetään yrityksen itse maksutta tavoittamaa yleisöä laajemmin. Rekrytoinnissa...

Näin Emine toteuttaa oman rekrykampanjan sosiaalisissa medioissa

Näin Emine toteuttaa oman rekrykampanjan sosiaalisissa medioissa

Haluatko kuulla, miten me toteutamme oman rekrykampanjan? Meillä harvoin rekrykampanjoidaan, koska palkkaamme omasta Sisäpiiristämme, eli avoimella hakemuksella sisään tulleiden ja "deittailun" kautta laadullistettujen ehdokkaiden poolista. Tällä kertaa Eminen Tanja...

REKRY: Talent Marketing Consultant

REKRY: Talent Marketing Consultant

TÄMÄ HAKU ON PÄÄTTYNYT. Tuleeko sinusta seuraavaksi Talent Marketing Consultant Emineen? Tämä kysymys on sinulle, joka olet meitä seuranneena pohtinut "pitäisikö laittaa Emineen avoin hakemus?". Nyt kannattaa. Olemme palkkaamassa hiljattain meillä aloittaneen Noran...

Oma rekrytoijabrändi sosiaalisessa mediassa – Podcast #91

Oma rekrytoijabrändi sosiaalisessa mediassa – Podcast #91

Oma rekrytoijabrändi sosiaalisessa mediassa - tuntuuko vieraalta ajatukselta? Mitä se edes tarkoittaa? Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa kerron sinulle rekrytoija, miten sinä voit hyödyntää sosiaalista mediaa omaa rekrytoijabrändiäsi...