5 Talent-yleisöön vaikuttamisen trendiä vuonna 2019 – Podcast jakso 70
Vuosi 2018 jää historiaan sosiaalisten medioiden myllerryksen vuotena. Nämä myllerrykset laittoivat monen yrityksen some-markkinoinnin pelimerkit uuteen järjestykseen. Uuteen vuoteen siirtyessä on tärkeää arvioida, miten hyvin vaikutimme haluamiimme talent-yleisöihin...
Liiketoiminnan transformaatio ja yrityskulttuuri – Podcast jakso 68
Tiesitkö, että liiketoiminnan transformaatio tarvitsee tietynlaisen yrityskulttuurin, joka optimoi transformaatiossa onnistumista? Mikä tahansa yrityskulttuuri ei sitä tee. Moni yrityskulttuuri jopa estää transformaation onnistumista. Tai tekee siitä ainakin todella...
Yrityskulttuurin muuttaminen, osa 2 – Podcast jakso 67
Yrityskulttuurin muuttaminen on hyvinkin erilainen tapahtumasarja, mitä olemassa olevan yrityskulttuurin kehittäminen ja syventäminen. Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa jatketaan viime jakson teemaa: Miten yrityskulttuuria muutetaan. Muutoksen...
Yrityskulttuurin muuttaminen, osa 1 – Podcast jakso 66
Yrityskulttuurin muuttaminen tulee eteen usein nopeasti kasvavissa ja skaalautuvissa kasvuyrityksissä. Se on muuten ihan eri asia kuin olemassa olevan yrityskulttuurin kehittäminen. Muutostarpeen tulisi syntyä strategisista syistä. Yrityskulttuurin muuttaminen...
Bisnesstrategia ja yrityskulttuuri – Podcast jakso 65
Bisnestrategia ja yrityskulttuuri ovat kuin yin ja yang. Kumpikin voi kokea pärjäävänsä ilman toista ihan muikeasti, mutta ne, jotka ovat saaneet kokea strategian ja kulttuurin yhteisen sinfonian eivät enää muuta hyväksykään. Yrityskulttuurin kehittäminen...
10 kiinnostavaa Instagram-ominaisuutta vuodelta 2018 – Podcast jakso 64
Instagram ja työnantajabrändi? Kyllä! Instagram on nykyään erinomainen sosiaalinen media työnantajabrändin kehittämiseen. Instagramin luonteesta johtuen se sopii kuitenkin paremmin mieltymyksen kasvattamiseen kuin tietoisuuden rakentamiseen. Jos muistatte, mieltymys...
Mitä on vaikuttajamarkkinointi ja miksi se HR:ää kiinnostaisi? – Podcast jakso 63
Mitä vaikuttajamarkkinointi on? Indieplace kirjoittaa näin: ”Vaikuttajamarkkinointi on moderni puskaradio. Lähes aina klikatessasi itsesi sosiaalisen median kanaviin, olet tekemisissä vaikuttajien kanssa. Katsot sitten vlogia YouTubesta, pinnailet sisustusideoita...
Urasivut inbound-rekrytoinnin tukena – Podcast jakso 62
Minkälaiset ovat hyvät urasivut? Mitä talentit odottavat urasivustolta? Miten urasivut saadaan tukemaan rekrytointia? Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa Susanna käsittelee yritysten urasivuja ja erityisesti paljon rekrytoivien yritysten...
Sosiaalinen media vuonna 2018 (toimialaraportti)- Podcast jakso 61
Miten sosiaalinen media vastaa B2B-markkinoinnin tarpeisiin? Onko sosiaalinen media hyödyllisempi kulutttajamarkkinointia tekeville yrityksille? Mihin yritysten sosiaalisen median panostukset menevät pääasiassa? Social Media Examiner teki vuotuisen selvityksensä...
Rekrytointimarkkinoinnin strategia – Podcast jakso 60
Onko teillä suunnitteilla rekrytointimarkkinoinnin strategia? Pohditteko, mitä sen pitäisi sisältää ja miten rekrytointimarkkinoinnin strategia tehdään? Vaikuttava rekrytointimarkkinointi vaikuttaa yksittäisen rekrytointiprosessin lisäksi myös seuraaviin...