Twitter-algoritmi uudistui vuoden 2017 lopulla. Mikäli Twitteriä käyttää tavoitteelliseen markkinointiin, on tärkeää tiedostaa minkä tyyppisiä julkaisuja kannattaa suosia saadakseen Twitter-algoritmista parhaan orgaanisen hyödyn.
Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg kertoo neljästä julkaisutyypistä, joita Twitter-algoritmi rakastaa. Kuuntele myös edellinen jakso, jossa https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg kertoi, miten Twitter-algoritmi on muuttunut.
Jakson sisältö
- 280 merkkimäärän hyödyntäminen täysimääräisesti
- Esimerkki: Miten hyödynnän merkkimäärän avoimesta työpaikasta twiitatessani
- Esimerkki: Miten hyödynnän merkkimäärän blogiartikkelista twiitatessani
- Natiivit videosisällöt
- GIF-mediatiedostot
- Twitter-keskustelut
Kuuntele jakso
Jakson kesto: 33:19 min
Jaksossa käytetyt tai mainitut lähteet ja profiilit:
Eminen blogissa: Mausta sisältösi ja viestisi somessa GIF-kuvilla
What does Twitter character limit mean for marketers?
18 brands that have mastered GIF’s in email marketing
Andrew and Pete Twitterissä >>
Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista
Eminen https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on moderneille kasvuyrityksille ja moderneille HR-ammattilaisille suunnattu podcast. https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg tarjoilee liiketoimintalähtöistä ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi. Vaikuttava Työnantajabrändi© on https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg Rantasen ja Eminen kehittämä konsepti moderniin työnantajabrändin rakentamiseen.
@rantanensusanna jakaa viikoittain käytännön vinkkejä, ideoita ja kokemuksia siitä, miten yritys voi vaikuttaa määrittämiinsä talent-yleisöihin modernin työnantajabrändin rakentamisen, eli tarinallistamisen ja HR-sisältömarkkinoinnin keinoin.