Talouselämä / Managing Director -liite: Työnantajabrändin rakentaminen kokemusten johtamista

Screenshot_Talouselämä-MD_Rantanen_052013

Työnantajakuvan kehittäminen on noussut monessa organisaatiossa HR:n työlistalle. Käytännössä tekeminen konkretisoituu rekrytointia tukevina markkinointikampanjoina ja oppilaitosyhteistyönä. Nimikkoluokka ja näyttävä neliväri-ilmoitus sunnuntaihesarissa eivät kuitenkaan ole työantajakuvan kehittämisen todellisia rakennuspalikoita. Työnantajakuva muodostuu kokemuksista, joita työntekijöillä, työnhakijoilla ja yritystä potentiaalisena työpaikkana arvioivilla osaajilla yrityksestä on. Siksi positiivisten kokemusten kehittäminen ja johtaminen on ainoa järkevä tapa rakentaa houkuttelevaa työnantajabrändiä.

Lue koko juttu (PDF) >>

#emineblogs How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating by Susanna Rantanen
24/04/2024

How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating

header image for Instagram follower count matter less than view and like counts
09/04/2024

”Instagram follower count matters less than view and like counts”, says Adam Mosseri

#emineblogs Blog Header with text Using Trello in Employer Branding by Susanna Rantanen & Nora Nykänen
29/02/2024

Using Trello in Employer Branding

Blog header Improving inclusivity with modern employer branding
04/02/2024

Improving inclusivity in the workplace with modern employer branding [Susanna Keynote]

Saattaisit pitää myös näistä
#emineblogs How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating by Susanna Rantanen
24/04/2024

How Employer Branding is Incredibly Similar to Dating

header image for Instagram follower count matter less than view and like counts
09/04/2024

”Instagram follower count matters less than view and like counts”, says Adam Mosseri

#emineblogs Blog Header with text Using Trello in Employer Branding by Susanna Rantanen & Nora Nykänen
29/02/2024

Using Trello in Employer Branding