Megatrendit, työnantajabrändi ja työn murros – Podcast jakso 32

Megatrendit, työnantajabrändi ja työn murros – Podcast jakso 32

Megatrendit, työnantajabrändi ja työn murros – Podcast jakso 32

Mitä työn murros tarkoittaa?

Miten työn murros vaikuttaa työnantajabrändin rakentamiseen?

Miten kasvuyritysten tulisi huomioida työn tulevaisuus?

Tämä Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcastin jakso jatkaa työnantajabrändin ydintä ja alkuperäistä roolia tarkastelevaa jakso-kokonaisuutta. Viime jaksossa käsiteltiin työnantajabrändäyksen historiaa. Tässä ja seuraavassa jaksossa käsitellään kahta työnantajabrändinkin rakentamiseen keskeisesti liittyvää megatrendiä.

Tässä jaksossa Susanna kertoo mihin kysymyksiin työnantajabrändiä koskevassa markkinointiviestinnässä kannattaa vastata työn murrosta ja työn tulevaisuutta ajatellen.

Jakson sisältö:

Tässä jaksossa Susanna käsittelee muun muassa seuraavia asioita:

  • Mitä työn murros oikeastaan tarkoittaa?
  • Sitran ja Demos Helsingin näkemys suomalaisen työn tulevaisuudesta
  • Mitkä asiat liittyvät työn murroksen megatrendiin Sitran ja Demos Helsingin tutkimuksen mukaan?
  • Mitä taitoja ja osaamista tulevaisuudessa tarvitaan?
  • Miten työnantajabrändiä rakennetaan työn murros ja työn tulevaisuus huomioiden?
  • Miten työn murros vaikuttaa työnantajabrändin rakentamiseen?
  • Mihin kysymyksiin yrityksen kannattaa työnantajana vastata rakentaessaan työn murroksen kestävää, vaikuttavampaa työnantajabrändiä?

Kuuntele jakso 

Kuuntele jakso Soundcloudissa 

Jakson kesto: 35:13 min

Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista

Eminen Susanna Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on moderneille kasvuyrityksille ja moderneille HR-ammattilaisille suunnattu podcast. Susanna tarjoilee liiketoimintalähtöistä ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi. Vaikuttava Työnantajabrändi© on Susanna Rantasen ja Eminen kehittämä konsepti moderniin työnantajabrändin rakentamiseen.

@rantanensusanna jakaa viikoittain käytännön vinkkejä, ideoita ja kokemuksia siitä, miten yritys voi vaikuttaa määrittämiinsä talent-yleisöihin modernin työnantajabrändin rakentamisen, eli tarinallistamisen ja HR-sisältömarkkinoinnin keinoin.

Löydä kaikki podcastin jaksot täältä >>

Jaksossa mainitut linkit:

Välähdyksiä työelämästä – Marjaana Toiminen 

Helsingin Sanomien listaamat 8 megatrendiä Eeran blogissa

Demos Helsingin raportti työn tulevaisuudesta

Lue myös:

Top 6 megatrends changing the face of HR and business

Tekesin työelämätutkimus 

About the Author