Mitä työn murros tarkoittaa?
Miten työn murros vaikuttaa työnantajabrändin rakentamiseen?
Miten kasvuyritysten tulisi huomioida työn tulevaisuus?
Tämä Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcastin jakso jatkaa työnantajabrändin ydintä ja alkuperäistä roolia tarkastelevaa jakso-kokonaisuutta. Viime jaksossa käsiteltiin työnantajabrändäyksen historiaa. Tässä ja seuraavassa jaksossa käsitellään kahta työnantajabrändinkin rakentamiseen keskeisesti liittyvää megatrendiä.
Tässä jaksossa https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg kertoo mihin kysymyksiin työnantajabrändiä koskevassa markkinointiviestinnässä kannattaa vastata työn murrosta ja työn tulevaisuutta ajatellen.
Jakson sisältö:
Tässä jaksossa https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg käsittelee muun muassa seuraavia asioita:
- Mitä työn murros oikeastaan tarkoittaa?
- Sitran ja Demos Helsingin näkemys suomalaisen työn tulevaisuudesta
- Mitkä asiat liittyvät työn murroksen megatrendiin Sitran ja Demos Helsingin tutkimuksen mukaan?
- Mitä taitoja ja osaamista tulevaisuudessa tarvitaan?
- Miten työnantajabrändiä rakennetaan työn murros ja työn tulevaisuus huomioiden?
- Miten työn murros vaikuttaa työnantajabrändin rakentamiseen?
- Mihin kysymyksiin yrityksen kannattaa työnantajana vastata rakentaessaan työn murroksen kestävää, vaikuttavampaa työnantajabrändiä?
Kuuntele jakso
Jakson kesto: 35:13 min
Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista
Eminen https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on moderneille kasvuyrityksille ja moderneille HR-ammattilaisille suunnattu podcast. https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg tarjoilee liiketoimintalähtöistä ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi. Vaikuttava Työnantajabrändi© on https://emine.fi/wp-content/uploads/2023/08/j0424377.jpg Rantasen ja Eminen kehittämä konsepti moderniin työnantajabrändin rakentamiseen.
@rantanensusanna jakaa viikoittain käytännön vinkkejä, ideoita ja kokemuksia siitä, miten yritys voi vaikuttaa määrittämiinsä talent-yleisöihin modernin työnantajabrändin rakentamisen, eli tarinallistamisen ja HR-sisältömarkkinoinnin keinoin.
Löydä kaikki podcastin jaksot täältä >>
Jaksossa mainitut linkit:
Välähdyksiä työelämästä – Marjaana Toiminen
Helsingin Sanomien listaamat 8 megatrendiä Eeran blogissa
Demos Helsingin raportti työn tulevaisuudesta
Lue myös: