Case Vantaan Energia ”Lataa Energiaa urallesi -kesätyörekrykampanja”

Asiakasyritys: Vantaan Energia

Vantaan Energia rekrytoi vuosittain yli 30 avoimeen kesätyöpaikkaan sekä korkeakoulu- että ammattikouluopiskelijoita.

Toteutimme Vantaan Energialle kesätyörekrytointeja tukevan rekrytointikampanjakokonaisuuden, jonka tavoitteina oli tuottaa hakijoita avoimiin kesätyöpaikkoihin ja testata Vantaan Energian kanssa kehittämäämme raikastettua työnantajakuvaa rajatulle kohderyhmälle.

Yhteistyö toteutettiin projektiryhmänä, jossa oli Eminen puolelta kaksi henkilöä ja Vantaan Energian puolelta 2+ henkilöä. Eminen vastuulla oli johtaa projektikokonaisuus maaliin ja huolehtia siitä, että Vantaan Energia voi keskittyä suuritöisen rekrytointiprojektin läpiviemiseen Eminen tukemana.

Yhteistyön sisältö:

  • Kokonaiskonseptin ideointi ja ”Lataa Energiaa Urallesi” -sloganin ideointi
  • Sisällöntuotanto Vantaan Energian nettisivujen kesätyöosioon
  • Messukonseptin ideointi ja sovittujen materiaalien suunnittelu ja toteutus rekrytointimessuille (ständitoimenpiteet, kilpailu, kilpailupalkinnot, graafiset materiaalit, jälkihuolto)
  • Facebook Sivu kesätyörekrytoinnille
    • Sivun toteuttaminen
    • Graafisten elementtien ja sovellusten toteuttaminen
    • Facebook-mainonta 2 kk
    • Markkinointiviestintäsuunnitelma Facebook-sivustolle kampanjan ajalle (3 kk)
    • Viikottainen asiakkaan Facebook-markkinointia tukeva sisällöntuotanto Sivulle
    • Facebook plugin Vantaan Energian omille verkkosivuille

Tulokset:

Aiempien vuosien noin 1000 hakemuksen sijaan Vantaan Energia vastaanotti noin 1800 hakemusta kesätyöpaikkoihin. Aiempien vuosien kokemuksen mukaan vaikeasti täytettäviin tehtäviinkin saatiin kymmeniä hakemuksia. Asiakas oli erittäin tyytyväinen lopputulokseen ja kiitti erityisesti toimivaa yhteistyötä, jossa me emineläiset etenimme suunnitelman mukaisesti, asiakasta joka vaiheessa tukien.

header image for Instagram follower count matter less than view and like counts
09/04/2024

”Instagram follower count matters less than view and like counts”, says Adam Mosseri

#emineblogs Blog Header with text Using Trello in Employer Branding by Susanna Rantanen & Nora Nykänen
29/02/2024

Using Trello in Employer Branding

Blog header Improving inclusivity with modern employer branding
04/02/2024

Improving inclusivity in the workplace with modern employer branding [Susanna Keynote]

The 6 Benefits of Short-Form Videos blog header
18/01/2024

Lyhytvideoiden 6 etua

Saattaisit pitää myös näistä
header image for Instagram follower count matter less than view and like counts
09/04/2024

”Instagram follower count matters less than view and like counts”, says Adam Mosseri

#emineblogs Blog Header with text Using Trello in Employer Branding by Susanna Rantanen & Nora Nykänen
29/02/2024

Using Trello in Employer Branding

Blog header Improving inclusivity with modern employer branding
04/02/2024

Improving inclusivity in the workplace with modern employer branding [Susanna Keynote]